• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pillis1975

Aha, det är här ni håller till nu
    Jag har börjat att jobba nu så nu hinner man ju än mindre att träffa folk Men jag ska hålla ögonen öppna på när ni ska träffas

• Leonmamman

Charro & Pussel: Njae vi har precis ätit frukost här... Blir ingen öppna idag! Leon tycker det är väldigt roligt att vara vaken på nätterna...

Men nästa gång så kan vi göra ett försök!

På torsdag åker vi till Götet över påsk, åter på onsdag efter. Så då är vi fikasugna igen!

• Spindelskratt

Pillis: Välkommen tillbaka

Leon: OJ, frukost kl.11 då var vi i full aktion *S*
    Vad pysslar Leon med hela nätterna då?

Öppna idag gick bra, Loke har börjat lära sig att man måste hålla i leksakerna annars rycks dem ur handen, o rycks dem ändå så blir han lessen så han får tbx den. Han kämpar tappert med att hänga med de andra barnen. Han vill så mkt mer än vad kroppen hänger med på

Och nu ska jag städa när han sover *blää*

• Pusselbiten86
    Alltid lika kul på Öppnan

Noah för en gång skull åt han fruktpurén jag hade med

MEN  sen charro på vägen hem så han vi bara runt hörnet vid Öpppnan från jag märkte att han huvud började hänga... han hade somnat

Så jaaaa- han var trött ... hihi

Vad händer för er andra idag mer då?

Blev så irriterad... sambon fick ett jobb.. o de är tydligen bara 4 dagar i veckan.. så vi kommer ligga på 500 :- MINDRE i månad nu bara för han tog detta jobbet tillflligt...

INGEN hade informaerat om att de bara var 4 dagar i veckan...

Då kunde han ju lika bra stannat kvar på Pampas projeketet genom arbetsförmedlingen

Gahhh blir förbannad på sånt..
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Ramonas

Charro:::

Vi bor i Lerum, utanför Göteborg. Så det blir svårt å hänga med på fika... Men när vi väl e där nere så.. :)

• Leonmamman

Charro: Hmm jo jag vet. Vi är lite sega här, speciellt morgnarna. Leon ligger o tjattrar o busar o kastar saker o när han väl somnat så vaknar han 4-5 ggr per natt o antingen vill ha välling eller ropar på oss eller drömt nåt... Det går väl över men ändå, tröttsamt! Vad kul, Loke har det inte lätt med de stora tuffingarna!

Ramonas: Jag är uppvuxen i Lerum, vilket sammanträffande.

• Jessica23

Vilken dag, har promenerat 5 km. till och från högskolan sedan varit på gymmet i 40 min.

Kursen i didaktik verkar ganksa enkel men mycket hemmastudier så nu har jag en inlämningsuppgift till nästa måndag :)

Imorgon börjar kurs 2, löärand ei klassrummet mellan 18-21.

Bara och kämpa på :)

Hoppas jag kan hänga med på nästa fikan, nu till helgen ska vi nog till Maria magdalena vårmarkand i Åhusparken, men vi är ju hemma torsdag till söndag om nån annan är sugen på fika?

• Ramonas

Leonmamman:::

Haha, ja vad roligt! Vart i Lerum då??

• Leonmamman

Ramonas: Lite var stans i Lerum, äkta inföding så att säga. Ska fira påsken i hemtrakterna.

• Ramonas

Leonmamman:::

Vad roligt! Okej, ja, jag har bara bott i Gråbo å i Lerum, men nån införding e jag inte... :)

Svar på tråden Bromölla del III