• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Jessica23

Pierre är ju på högskoleprovet hela dagen så jag kommer inte ifrån!
    Hon hade nästan 38 graders feber och då vill jag inte släppa iväg henne till simningen!

Jag sparar alla kakor till nästa fika då vi förhoppningsvis inte är sjuka!

Hoppas ni får kul idag, och vilka toppen karlar ni har. Min skulle aldrig på något vis följa med mig på våra fikaträffar.Fast ärligt talat hade jag inte heller velat ha med honom för han får myror i brallan av att sitta still.

• Spindelskratt

Nu kikar jag in o kl är runt 13.00. Vad sägs om att träffas vid 15 tiden. Är det lagom tid?

• Jessica23

Från nästa vecka kan jag fika vardagar också

Då är jag en lycklig arbetslös och studerande mamma på kvällstid.

Har faktiskt fått jobb heltid hela sommaren i kristianstad plus att jag tänkte läsa på distans under sommaren med, om jag nu orkar det förstås!

• Leonmamman

Charro: Kl 15 skulle passa mig med. Har skickat mitt mobilnr till Pussel ifall jag inte skulle kika in här mer. Kan ju skicka de till dig med så kan ni väl höra av er hur de blir? Hur länge är Böckmans öppet?

• Leonmamman

Jessica: Du får pyssla om dottern o ha en trevlig helg ändå! Och tack för inbjudan i alla fall!

• Spindelskratt

Kvällen på er

Tack för trevlig fika, det var livat o kladdigt

Loke somnade snabbt i vagnen så vi tog en oväg hem förbi hamnen o stigen till stranden o vidare upp bland villorna o snurrade o gick vilse *S*
    Tror vi var hemma runt 19 tiden o då var det en hungrig gosse i vagnen så snabbt fram med mat blev det här.
    Nu ligger han o sambon o kollar Tv i sängen

Jessica: Vad kul med nytt jobb o studier, det kommer säkert att gå jättebra. Trist med sjukdomar men inget att göra åt, det kommer ju fler tillfällen. Hoppas provet gick bra för gubben din

Jag kan fika precis när som helst, så bara hojta.

Jag går till Öppna på Måndag och Onsdag i veckan om någon vill hänga på.

Har lagt in bild på min fina påskpyntning i trädgården om någon vill se.

Kram o Nattis på er!

• Leonmamman

Ja tack för en trevlig fika! Leon tyckte nog det var jätteskoj! Här blev det middag o sen en cykeltur på kvällen o lördagsmys med familjen.
    Vi hänger gärna med till öppna- vilken tid måndag?
    Ha en fortsatt trevlig helg så hörs vi!

• Spindelskratt

Leon: Cykeltur lät skönt, synd Loke är för liten för det ännu.

Jag tänkte dra dit kl 9 då de öppnar. Kl 10.00 brukar de visst ha fika med någon samling efteråt. Tror fikan kostade 10kr, man kan även ta med sig egen fika, man behöver inte ens fika.

Nu måste jag duscha o lägga mig...

Svar på tråden Bromölla del III