• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pusselbiten86

Charro

Vi hänger på nu på måndag

Ändrar fikan till tisdag - Noah måste ju få springa av sig!

Hade gärna följt med på Onsdag me... Men vi ska på Babycafé o MaPa grupp då i Kristianstad så

Kramis

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Jessica23

Själv har jag legat i soffan och spytt hela kvällen igår.
    Hoppas ingen av ungarna blir så dåliga för jackie hade ju bara ont i magen :(
    Finns inget värre än maginfluensa ju, och idag ska Pierre till Göteborg och se Bob Dylan så det blir till att bita ihop och försöka sysselsätta barnen så gott det går.

• Leonmamman

Oh klockan 9... Så tidigt? Oj frågan är väl om vi klarar av det. Lilleman är kvällsmänniska o vägrar somna tidigt o gå upp tidigt... Men det ligger på Godtemplargatan- församlingshemmet va? Orkar vi så dyker vi väl upp... Vore roligt ju!

• Spindelskratt

Jessica: Stackare, inget kul att vara sjuk. Ät rostat bröd o drick avslagen cola det brukar hjälpa. Krya på dig!

Emma: Vi ses imorgon kl 9 då

Leon: Klart ni ska komma, ni kan alltid komma senare. Det är ju öppet till 12. Församlingshemmet är det o man går in på baksidan nere i källaren o inte vid dörren där vagnarna står
    Du har ju mitt mobil nr så bara messa om du kör vilse.

Idag har vi röjt gräsmattan på mossan, fy vilket jobb.
    Påskpyntade trädgården igår med, finns foto i galleriet om någon vill ta sig en titt.

Har även äntligen lagt upp hemsidan igen sedan kraschen

• Jessica23

Charro: Hur löste du krashen då? Jag ska rosta lite bröd o dricka cola light ikväll då:)

Får hoppas jag palla vara på kursen mellan 9-11.30. Bara inte ungarna blir dåliga för Pierre åker till Oskarshamn imorgon och är borta tills tisdag så då måste ju jag hämta dem. Får hoppas jag hinner besöka gymmet med ju!

Måste skryta lita också, sen jag lämnade min arbetsplats från helvetet har jag nästan gått ner 5 kg!!!! Va glad jag är då och blir ännu mer sporrad att träna vidara nu. har ju säkert gått ner mer nu när jag missade min lördagskväll med godis i soffan ju :)

• Spindelskratt

Jessica: Ja jag löste kraschen genom att titta i papperskorgen på datorn. Fick ett tips om att allt som raderas från hd brukar hamna i papperskorgen. Så det var bara att hämta det där o återställa allt, dock var ju allt i en enda röra. Men texter o bilder fanns kvar
    Men nu har jag backup på allt på 3 olika ställen *S*

Ja du kan äta en rostad skiva bröd utan pålägg o smör, samt dricka cola som är avslagen, det ska vara bra för magen. Även vatten som stått framme o blivit ljummet är bra.

Åh, den som ändå kunde gå ner ordentligt i vikt. Längtar så till mina kläder som hänger i gaderoben. Men jag kämpar på med GI- metoden.

Var det inte någon som körde cambridge?

• Ramonas

Min pojkväns föräldrar bor i Bromölla... :)

• Pusselbiten86
    Charro

Japp- Nicklas ska ner o pumpa cykeln nu Så jag kan cykla ner imorrn .. Noah älskade provturen idag så *hihi *

Leonmamman

Hoppas ni kommer- hade vait kul..o som sagt så är vi nog där till kl 12 med
    Noah däckar nog inte i första taget

Ses imorrn Charro iallafall
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Ramons: Okej

Pussel: Vi ses snart. Jag ska ta med en yoghurt till gossen, så det inte blir som sist att han däckar över maten

Leon: Dax att vakna nu, solen skiner o vi ska till öppna o jag lovar att ni piggnar till där

Jessica: Hur mår du idag?

Svar på tråden Bromölla del III