BF Juli-07 Nr3
Det var det jag tankte. hehehe
Det var det jag tankte. hehehe
Har var det visst lite tungt att andas...
Man ville bara saga att varen ar har, och det ar helt underbart
I helgen ska jag och mannen shopa, ga pa bio, ut och ata och sova pa hotell! Vi har barnvakt!!!
Och det ar forsta gangen
Barnvakten ar hemma hos oss. Min svarmor fran USA ar har och skolar in lillkillen pa dagis. Vi fick inte nagon plats och alla dagarna tog slut... Ja, vi flyttade till radhus och trode att platsgaranti betydde att man var garanterad en plats, men sa var det ju inte... Sa hon ar har, hon har borr hos oss i 3 veckor nu, sa jag hoppas inte jag kommer att fa nagon angest... men man vet ju inte. Mannen blev lite tveksam nar jag gav honom detta i allaharjans pressent . Jag hoppas att det det gar bra.
Hehehe, det var det som var meningen... Nej da, men nu ar det var tur!
Men va konstigt! Mar dem bra da? eller ar den som ar mindre nagot konstigt med?
Vilken fin mage mammab...
Jag behovet ett rad. Jag jag kopa ny bh eller ej? Ska jag lagga pengar pa en ny bh nar jag har en som ar lite liten, det putar lite men inte massor. Det ar bara det att en ny kostar ca 500-700kr . Jag har st 75J-K. Jag maste oxa kopa nya amningsbhar till sommaren , minst 2st. De kostar ca 400-600kr, men de ar inte sa stadiga att jag kan kopa nu och borja avanda dem, utan det ar de jag har eller ga upp en st och fa snyggare byst eller skita i det. HJALP!
Sporttop gar inte, brosten ar alldeles for stora . Amningsbhn har inte samma support som de stadiga jag anvander i vanliga fall. Da ar der battre att jag har den jag har... ah, jag vet inte.. det ar svart...
VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING!
Det ar detta vi har att se framemot nar vi narmar oss forlossningen....
www.aftonbladet.se/vss/klimathotet/story/0,2789,1023873,00.html
maste skaffa en bra bikini.... Man maste ju vara pa stranden innan efter kommer att bli svart