Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

soltstraalen: vad betraffar jarnet och hard i magen, sa maste jag ha haft mycket lagt, skiten blir inte ens svart , jag antar att kroppen bara sog at sig.

Tens, det ar sa skont att man inte kan beskriva de... Jag tycket att det hjalpte jattebra mot varkar, men det ska ju vara bra mot tillfallig vark med! Jag skulle absolut rekomendera det. Det ger ju el pulsar ut i skinnet, som svidet lite, men pa ett possitivt satt, nastan som att klia sig hart. Vad som hander ar ju att kloppen koncentrerar sig mer pa tensen an pa din andra vark antar jag. Jag anvande tens de forsta 12 timmarna pa forlossningen.

Jag tycket du ska testa pa din rygg!

• humlan1973

...tankte att man kanske skulle hitta dit...

• humlan1973

Mjukis82: Det var det varsta, vi har vall alla var "bagage" som vi tar med oss, skulle inte dit vara OK?! Jag blir tokig pa trangsynta manniskor.

Aven de som har haft MA och MF ar vall nojjiga och vill vall prata om det. Skulle detta var mindre vart att prata om, jag vet inte vad man ska saga om detta.

*kramar om* Har ar du iaf mer an valkommen

• humlan1973

Hej pa er!

Jag behover hjalp! Vad heter syskonvagnen som ar en typ 2 vaningsvagn? Ni vet vad jag menar! Jag maste kolla en sadan!!!!

• humlan1973

Tack solstraalen, jag tror att det kommer att bli en sadan istallet for en ny bil . Varfor valde ni bort den?

• humlan1973

Hm,Lillkillen sitter 50-50, men da skulle han ju vara over 2 ar. Bebisen kommer ju sitta bakom isf, och far ju inte allt folk mot sig... Ja, nu blev jag tveksam...men fy sa snygg!

• humlan1973

Beckah82: Valkommen tillbaka, hur kan det komma sig?

• humlan1973

Jag trodde du var avstangd till augusti!

• humlan1973

Zandrizen: Ah, va jobbigt, men bra att du kan ta dig ut bland folk igen!

tbml: *kramar om*

nasse01: Jag ater Niferex, mitt jarn var nere pa 104 sa de hjalpte pa nagra dagar, man behover inte ta hela utan bara halva. Gele hylsan som de kommer i behover man ite ata. Jag oppnar nu och tar 1/2 omdagen inga problem alls,

solstraalen: Vi pratade ju om Phil & Ted igar, de har kommit med en ny! Jag ska ha den , man kan falla det bakre satet med!
    Ska skicka efter fran England det sages var 2000 kr billigare. Kolla in den! (Jag maste forstass provkora den forst och fa den demonstrerad men sedan...)

www.pramworld.co.uk/index.html&pageDesc=The_Phil_and_Teds_Sport_Buggy_is_the_next_step_up_from_the_E3_Amongst_the_new_features_is_an_adjusta&action=detail&maincatID=0&catID=&prodID=3044&br

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3