BF Juli-07 Nr3
Jag behövet ett snabt svar! Kan man äta mangol nar man ar gravid?
Jag behövet ett snabt svar! Kan man äta mangol nar man ar gravid?
Min svärmor star o lagar mat o jag vet inte om man ska ata det?
HALSBRANNA!!!!!
Ja, den ar forjavlig rent ut sagt!!!! Men det enda som hjalper nagorlunda ar gaviscon, flytande. Jag ar beroende. I borjan smakar det purk, men nu tycker jag nastan att det ar gott
Jag at inte mangolen igar, maste hitta vad man far ata och inte ata nar man ar gravid!
Magmunnen har svart att halla igen av grav hormoner! Vissa pastar att bebisen har mycket har far man halsbranna . Om maninte ar gravid ater man formycket fet och salt mat!
Vet du var jag kan hitta listan pa vad man inte far ata nar man ar gravid?
solstraalen: Tack for lankarna, hittade inget om mangol. Kan det vara sa att man inte ska ge barn undet ett mangol?
Men jag hittade detta:
Mot halsbränna
Undvik fet, starkt kryddad eller rökt mat. Var försiktig med kaffe. Ät inte för stora måltider för sent på kvällen.
Hade en jatte jobbig forlossning med lillkillen, som slutade i snitt . Jag Ar inte nervos for hur det ska ga denna gangen. Detta ar nog takvare det samtal som vi hadde med barmoska och lakare efter forlossningen. Nu ska jag fa tid med en lakare i v32 dar vi ska dikutera hur jag vill det.
Jag vill forsoka att foda vaginalt igen, det ar ju det basta for barnet . Sedan om det gar mer an 10 timmar ska jag ha snitt igen. Snitt ar ju super trakigt
Det tarju sa langtid innan man laker man far inte lyfta det kan bli komplikationer mm. Nej, ett forsok till!
L2k: Hihii, jag har dyslexi... kan inte stava rikigt. Men det var det jag menade. Men jag tror att det ar spadisar som inte ska ata det. Jag hoppade over det igar iaf.
Pusselbiten: Varfor kommer du salja P & T, jag vill kopa en...
Gott att fa ut 56000Kr!?
Men taket for fp nar man ar hemma sedan barnet ar fott ar ju iaf 33 000kr.