• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • BeccaS

Halloj på er allesammans =)

Jo det där med kliandet är inte skoj, fast på mig kliar det endast kring bröstvårtorna. Men jag använder Weleda oljan som man kan köpa på polarn o pyret, den funkar faktiskt jätte bra.

Vet dock inte om det är oljan men jag är ialla fall i v.22 nu och har inte fått några bristningar =)

• L2K
    karin h skrev 2007-02-24 13:15:27 följande:
    Hej, har nu hittat hit efter en lång datorpaus Någon här som har besvär med foglossning??? Vart kan man i så fall köpa/beställa sånt där bälte och fungerar det?
    Ska finnas en adress där man ska kunna beställa men jag minns inte den. Själv köpte jag det hos sjukgymnasten.

Och ja, vi är en liten bunt nu som kämpar på med våra fogar. Själv är jag heltidssjukskriven från den 24/1 till och börja med till den 1/4 för det.
    Vissa dagar är livet som vanligt, andra vill jag knappt vara med....
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    SannaKaarina - Jag led inte så farligt av illamåendet och misstänker att jag hade fått viktnedgång även utan det.
    Första graviditeten gick jag ner 10kg redan innan inskrivning och då mådde jag inte speciellt illa. Hann gå ner ytterligare 5kg innan det vände och jag gick upp dom 5kg.
    Det bästa är att dom 10kg har jag fortfarande inte gått upp igen även om jag har pendlat massor i vikt dom sista åren!
  • L2K
     Åhhh.... Måste bara berätta hur försälskad jag just blev!!!!
    Sitter och lyssnar genom kvällen låtar på www.sr.se och Afterdarks är ju bara för härlig!!!! Lyssna på texten! Så rolig!
  • Prinsessan Zelda
    BeccaS skrev 2007-02-24 13:18:35 följande:
    Halloj på er allesammans =)Jo det där med kliandet är inte skoj, fast på mig kliar det endast kring bröstvårtorna. Men jag använder Weleda oljan som man kan köpa på polarn o pyret, den funkar faktiskt jätte bra.Vet dock inte om det är oljan men jag är ialla fall i v.22 nu och har inte fått några bristningar =)
    bristningar har med hormoner och ärftlighet att göra. Jag fick inga bristningar förra garviditeten så jag får nog inga nu heller.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Sylt

Jättefin tråd tbmh!!!

J*klar vad ni skriver! Hinner knappt läsa, ännu  mindre skriva......

• copernicus

sannakarina    min son har haft helt öppna sår över hela kroppen och saltbaden har ändå fungerat på honom. Jag var skeptisk till en början då jag också trodde att det skulle svida.  Vi har haft i lite olja i vattnet  också.  Vi har haft hur många kortison salvor som helst men de har inte hjälpt honom alls.
    ska titta  om jag hittar kort  så kan du få se hur han såg ut.
    återkommer snart.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3