• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Halvblod

Kanon bra jobb!!!

Vi ligger just nu i sängen med skjutbord över (ikea) med vars en lapptopp och vars ett par hörlurar...helt otroligt att man faktiskt har lyckats bli gravid...hehehe

• linper

Hej tjejer.. Skulle bara skriva av mig lite. Tycker inte att det händer något med min mage. Vill också ha bebiskula!!
    Kommer väl tids nog men vill ha nu!!

• madeleine78

Jag tycker inte heller de händer så mycke me min mage... känns mest om degklump.. ingen bebikula... men de kommer väl.. när man minst anar de så säger poofff.. så är magen man så innerliigt önskade sig dör... och mest i vägen hihii...

• linper

madeleine 78... förmodligen kommer magen med besked när den väl kommer. Sen önskar man väl att man fick tillbaka sin lilla mage igen
    Foto på min "degklump" finns i mitt galleri.

• copernicus

madeleine78
    berättade för Andreas vad jag skrev och ditt svar jag fick ett stort till svar.
    Vi är likadana, har varit tillsammans så länge så vi kan tycka att det är skönt att göra det vi vill utan att behöva tänka på den andra hela tiden!
    Vi gör massor med saker ihop med för den skull.

Jag lovar att bebikulan kommer snart på er också!

• Halvblod
    linper skrev 2007-02-23 22:08:44 följande:
    Hej tjejer.. Skulle bara skriva av mig lite. Tycker inte att det händer något med min mage. Vill också ha bebiskula!! Kommer väl tids nog men vill ha nu!!
    Jag var inne och kikade lite...och jag tycker visst att det händer saker med din mage...prötsligt säger det bara poff så sitter kulan där och inga kläder passar längre
  • linper

Halvblod... Jo förmodligen är det så. VIsst känns det i kläder och så redan nu men jag ser mer tjock än gravid ut
    Jaja.. den som väntar på ngt gott..

• SannaKaarina

Ja passa på och njuta nu innan den kommer vet att det kan vara frustrerande och att man vill att den ska komma så man verkligen känner sig gravid men det säger bara poff och då är ni lika otympliga som många av oss:)

Och väldigt skönt att höra att det är andra som börjat droppa från brösten gah vad jobbigt dte kan vara med dom just nu.. och varför måste dom växa trodde min D kupa skulle räcka sen innan men nej nej plågas mera... ibland kan man nästan tro att det var någon kille som upfann graviditeten eller iaf den detaljen med förstorade bröst.

jag smörjde in mina bröst med den där Bröstvårtsalvan från apotket och det hjälpte. och nu tvättar jag dom med barnängens babyolja. och jag har inte problem med klåda

och Tbmh jätte bra jobb med nya sidan

• Halvblod

Min mage är rejält stor nu (ska försöka att ta lite bilder och uppdatera snart) och det börjar redan nu blir tungt och jobbigt. Men det är bara att bita ihop för mycket värre kommer det att bli (HJÄLP!!!)

Mina bröst kliar inte men trycker jag på dom så kommer det lite vit vätska (känns skumt att JAG börjar få mjölk i brösten, det är ju sånt som mammor har )

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3