annki72 - såg vad du skrev i gamla tråden och det är inte bara jag som har snuskig fantasi, det har textskrivaren med ju!!! Har du lyssnat på den? Annars finns den att hitta på
www.sr.se. Jag är riktigt förälskad i den!
Calylite och
tbmh - skönt att veta att man inte varit ensam med detta mysterium!!!
tbmh - här kommer det bli att jag är sjukskriven eller har HP innan förlossningen så då kommer barnen gå mindre och mindre innan förlossningen för att "vänja av sig" lite med dagis. Nu går dom ju 30 timmar i veckan och sen ska dom ju bara gå hälften och mina barn bara älskar sitt dagis!!!
Fast blir sommaren riktigt härlig på en gång och jag mår bra kommer jag försöka va i skärgården med båten så mycket som möjligt. För jag kommer nog inte bli ensam, även min svägerka och svärfar brukar va ute massor. Och sambon får ju pendla då.
Efter förlossningen har vi planerat så sambon ska ta pappadagar och semester på raken om det blir godkänt så då får vi en lååångt mjukstart innan allvaret och hösten.
Men jag måste erkänna, jag är lite orolig för hur det ska fungera för Sebastian med "bara" 15 timmar på dagis, han är ju så medveten om vad som händer och sker och vad han missar redan nu...