BF Juli-07 Nr3
tycker ja är tråkigt kul å få träffa anda gravida juh!!
hur mycket frukt får man egentligen äta?? jag klämme ri mig ca 3 äpplen å 3 bananer minst per dag! fått en himmla nille på frukt..knaprar i mig ett äpple just nu..

Ingen mer me frukt sugen? funderar på att ta en banan nu! sugen hela tiden, hehe..
fan måste hitta en våg, sugen å se va ja gått upp..med saga hade juag typ gått upp 15-20 kg vid den här tiden..men så mycket ja då inte gått upp nu!!
kanske 10 sammanlagt om ja har otur..men känns mer som 5 sammanlagt!
Går in i v.22 imorrn! fast tiden går fortfarande sakta...suck...
nej nu ska ja krypa ner i sängen å sova! tänka försöka fixa i sagas rum imorrn! evighets projekt men men måste bli gjort nångång
Natt natt tjejjer!
Hallå brudar...
vill oxå väga mig! nyfiken som sjutton, men jag får la vänta till nästa bm besök när det nu blir! kanske skulle ringa och höra mig för hehe..
låg å kolla på magen imorse så mysigt, man såg utanpå hur bäbis vände å vred på sig! sen kicka h*n pappa sin lite oxå!
suck, karln å dottern är hemma idag. jag som hade tänkt få stä å få iordning här hemma men nu lär d inte bli gjort..men men...
jag ska ta en tripp ner till källarn å kolla på våran vagn och se om d är nått å ha eller om ja ska sälja den..
vill iof sälja den, den är för stor å klumpig men karln verkar inte riktigt gå med på mina planer...jaja..jag fyller snart får önska mig en vagn!
suck, total idé torka..vet inte alls va ja ska göra för mat ikväll...
har köttfärs, korv, fläskfilé, kyckling, bacon och strimmlat griskött hemma...
vette sjutton.jag är bara sugen på frukt och godis hehe...
tbmh: ohh, va nyss på maxi själv..köpte mig massa äpplen hehe..sen cola å nötter! mums..
nu håller ja på fixar mat, pommesen är i ugnen till det blir d beasås och vitlöksmarinerad flärskile! sen vitlöks bröd så klart å sallad...mmmmmmmmmmmmm..hungrig!!