Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Misan71 skrev 2007-03-12 11:28:28 följande:
    mammab: Jag mår oxå illa på morgnarna... Tycker t o m att illamåendet blivit något sämre, den senaste veckan har jag även känt av det några kvällar. Käkar Postafen varje dag (på morron), har försökt att sluta men det funkar inte speciellt bra. När jag hämtade ut tabletterna på recept sa expediten lite medlidsamt " Jaha, du hör till dom som fortfarande mår illa, det är någon procent som får dras med det även efter de första månaderna". Kul - NOT!
    postafen funka inte på mig..och ja vill inte äta nå annat så ja får stå ut iaf...

men d går ganska snart över så fott ja fått i mig något..men kommer fort tillbaka om ja inte äter regelbundet...
  • mrsbygg

suck va tråkigt d är att hänga in kläder!!
    sen ser man va mycket som är för smått..suck..

men snart dags å shoppa vår och sommar kläder *wiie*

• mrsbygg

all snö är borta!!! det tycker jag är bra väder oavsett om d är sol eller regn hehe

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-12 13:57:32 följande:
    mammab; ja den va ju helbra! du har räddat min dag nu har jag tvättat lite å plockat, inget som e direkt ansträngande. Men f-n va ryggen börjar strejka nu! Kan man inte få leva normalt eller, om det inte vore för ryggen så hade jag haft en underbar graviditet www.lindisen.bloggagratis.se
    hehe visst va den! fastna för refrängen..

humf skulle fixa kalrt sagas rum, bra d gick fastna här istället...
  • mrsbygg

vill oxå till ikea...vill shoppa lite nya sängkläder, och delar till våran å sagas byrå..

men har inga pengar, suck...

• mrsbygg

oj!! du är juh rik!

jag har 27,70:- haha...sambon har la typ lika..
    vi hade massa dubbla saker denna månaden för vi precis flyttat å grejjat alltid tungt dom första månaderna när man flyttat...

men d blir nog bra sen när man väl blir mamma ledig

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-12 15:04:41 följande:
    mammab; jag sitter å funderar på hur man ska få det att gå ihop när man är mammaledig... är ju van att ha typ 6000 att röra mig med när alla räkningar är klara... Sedan får man väl ut runt 8-9000... www.lindisen.bloggagratis.se
    okej, då kan ja förstå dig..
    men för mig så känns d som ja kommer bli miljonär för jag har ingen inkomst alls just nu!

fast just nu håller vi på att försöka spara ihop 56tusen till i sommar oxå. ska betala skatt på våra vinster på lägenheterna som vi sålt..suck..
  • mrsbygg

Jo d gjorde vi, men sen kom en massa andra utgifter som vi inte räknat med sen blev det pankaka av alltihopa hehe...

men men det ordnar sig! vi måste oxå ha bil, eller måste å måste skulle va skönt!
    sen samma sak me ny barnvagn skulle va skönt att ha...men men får vänta!

DET ÄR VÅR!!!!!!!!! solen skiner å bar asfalt!! fan va skönt!!

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-03-12 15:11:53 följande:
    Hej svejs ville bara säga att här är jag ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
    Härligt, välkommen tebax..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3