Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

L2K skrev 2007-03-07 21:40:11 följande:
    mammab - ja, då borde du verkligen ha fått hem papperna! Ring imorn och fråga om dom har skickat dom. Be att dom gör det annars! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    får göra det om ja inte fått dom imorrn..

nej nu ska ja sova...natti brudar..
  • mrsbygg

jag bli galen! jonas kollar fotbollen å han hör tydligen me arslet!
    så volymen ä snor hög och vårat sovrum ligger brevid vardagsrummet..
    jag har svin svårt att sova me massa ljud omkring mig. så ja är lagom glad just nu...

• mrsbygg

hur man kan vara så jäkla trött?!
    iof så kom sag ain till oss inatt IGEN..förstår inte varför..och hon ska ha hela sängen annars ligger hon bara å grinar å klagar. skit unge..så fort jonas gick upp imorse blev det tyst på henne då fick hon hela hans plats för sig själv

Jonas ska till sjukan nu å göra en lugnröntgen..läskigt..
    får se om dom hittar nått där..sen ska han till läkarn kl 15..så får se va ja å saga hittar på. ingenting skulle ja tro hehe...

nehe hungrig är ja oxå men slt på bröd jonas har tydligen ätit upp d som va kvar..schysst..

*morr å fräs*

• mrsbygg
    Giafia skrev 2007-03-08 10:10:40 följande:
    Jen2006: Jag var hos bm igår och är idag v. 22+4 Har ett symfus-fundus mått på 25... Överst på översta kurvan. Normalkurvan ligger på ca 1 cm under den vecka man är i dvs. v.24 är 23 cm (fullgångna veckor. Så har iaf jag fattat det.Någon som vet vad som kan hända om man ligger på ett högt s/f?
    tror nog inte det händer så mycket..
  • mrsbygg

fick mina papper idag från fk..fattar inte alls hur ja ska fylla i skiten!
    inte speciellt lätt å se va läkarn har skrivit på intyget heller..suck..

får la gå till där hemska fk imorrn och be dom hjälpa mig..

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-03-08 11:50:15 följande:
    mammab - visst är det kul? Not! Det viktigaste är ju att du fyller i så noga som möjligt om dina krämpor. Är det nåt speciellt på lappen du inte fattar? Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    typ allt...hehe..
    så svårt å fylla i sjukdomssaker när man inte ser vad läkarn har skrivit..
    lider av depression enda jag kom fram till och visste redan själv hehe..
    sen hur sjutton ska jag beskriva hur sjukodomen påverkar mina möjligheter att arbeta/söka arbete? hade tänskt skriva mina symtomper där men som sagt ser ju inte va läkarn skrivit på intyget..kråkstil!!
  • mrsbygg

sex? har ni sex? va sjutton är det? Generad

jag har ingen lust nånstanns..usch..känns bara fel. nej usch!

• mrsbygg
    Sylt skrev 2007-03-08 17:09:16 följande:
    Mamasita skrev 2007-03-07 21:13:40 följande: L2K: Ville vara hemmafru med ettan men stötte på patrull!! Ville samla all ledighet med bra betalt till efter ett år.. så det är därför jag vet..Du jag kollade på bilderna - jag måste säga att jag verkligen inte vet men det ser ut som en pojke.. Man brukar säga skrockfullt att pojkar har lite mer ovala huvuden och flickor lite rundare. Flickor har oftare bredare mellan ögonen och har lite mindre käkparti, det är nåt biologiskt som jag inte minns i skrivande stund.. Hörde det på nån dokumentär på TV3 så jag vet inte hur ackurat det egentligen är.. Tror att det handlade om att man skulle tycka att de var söta så man ville skydda dem men killar var lite mer som små herrar för att man skulle ge dem styrkan att stå på egna ben.. Vet inte, som sagt, om det stämmer..Vad har ni för killnamn? Gissa på denna.... jag har varit på Ul och fått reda på vad hon tror. Ngra andra har gissat motsatsen av bm sa..... (Vill tillägga att bm sa att det var en solklar....)
    tjej! dom säger tjejer har rundare former i ansiktet å killar är mer kantiga!

saga var vädigt rund å fin på sin ul bilder medans denna i magen är väldigt kantig man ser konturerna väldigt bra! på käkben osv..
  • mrsbygg

kanske är en grabb iaf då i min mage..
    äsch jag ahr gett upp på att gissa..får se om 4 månader!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3