Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Vickyb skrev 2007-03-02 12:38:34 följande:
    Någon mer som känner att det stramar i magen? Mestadels på kvällen.Tror det är magen som växer Fast det känns rätt obehagligt, men ändå mysigt. Framåt kvällen blir den alldeles hård.. Nån mer som känner som jag? ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    stramar nå fruktansvärt här nu efter lunchen är magen stenhård!
    sen blir det lite bättre men på kvällen är det värst då är ja gigantisk! och det gör svin ont över magen spänner som sjutton...
  • mrsbygg

nån som vill köpa min vagn??

usch vill bli av me den..måste bara fixa den sen ut me den på blocket!
    vill så gärna ha en ny vagn!

• mrsbygg

va sjutton är fotsack?? trode d va samma sak som åkpåsen?? helt förvirrad nu

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-03-02 17:03:33 följande:
    va sjutton är fotsack?? trode d va samma sak som åkpåsen?? helt förvirrad nu Det är vindskyddet som du sätter på över fötterna. Åkpåsen har du under. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    aldrig sett nå "vindskydd" eller så är ja helt bakom flötet..
  • mrsbygg
    L2K skrev 2007-03-02 17:08:34 följande:
    mammab - om du går in på emmaljungas hemsida och klickar fram en vagn och sen på tillbehör så får du upp vad fotsack är!! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    aha men dåså..då har ja både och då! hehe...
    en fotsack å en allround åkpåse!
  • mrsbygg

här finns inga mamma kläder va jag vet i v-ås...eller kanske på hälla..

jo fotsacken ingick då och åkpåsen var det kag köpte till!

• mrsbygg

oj skicka för fort skulle skriva mer hehe..

iaf, har precis ätit helt sjukt mätt, lövbiff, hemmagjorda klyftpotatisar och beasås..
    sen röda paprika stavar..tror ja spricker snart!!

usch fick sammandragningar när ja höll på me maten, böjde å hade mig för mycket..
    obehagligt som sjutton!!

• mrsbygg

tog precis kort på magen såhär ser den ut nu!! pust å stön säger ja bara..
    en av dagis fröknarna på sagas dagis tycker synd om mig för att jag är så pass stor redan nu hehe...
    men men, större ska man väll bli!

v.21 (20+3)

• mrsbygg

gud va liten min mage ser ut på första kortet hehe..mycket större i verkligheten!!!

L2K skrev 2007-03-02 19:12:52 följande:
    mammab - vilken fin mage!!! Nu börjar min äntligen kännas som en gravidmage och inte en tjockismage. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    tack! =)
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3