Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

aj, min mage är super spänd. kan inte sitta som ja brukar mste sitta spikrakt i ryggen råkar ja sjunka ihop lite så spänner det i hela magen jätte drygt..

• mrsbygg

usch helt slut håller på och "färglägger" ritningar till min sambo som han ritat..
    lite smått jobbit så ja har tagit paus. måste ha dom klara tills imorrn för då ska han presentera dom typ..

inte alls mycke press på mig att få d snyggt näääädåååå...*biter på naglarna*
    inte det enklaste med små pill när man är gravid å har jävligt kort stubin..
    bad min sambo förklara lite saker för mig medans han gjorde det blev jag skit irriterad å förbannad för ja fatta juh inte hehe...*morr å fräs*

ja ni inte lätt å va gravid!

vad gör man med en två åring som inte vill sova???
    hon vägrar sova..detta blir typ 5:e gången vi lägger henne i sängen nu! nå tips? baseball trä, wiskey, sprit, sömntabletter? Skrikandes

• mrsbygg

"bara 17 veckor" rena lyxen..här är d fortfarande 20 v kvar....suck

enda som börjar bli tajt är magen! kan ha alla mina vanliga byxor men får lixom inte igen blixtlåset eller knappen!
    så d känns iaf skönt att jag inte gått upp på dom andra ställerna än iaf...jag hoppas iof att ja slipper det oxå

idag ska jag göra tok ryck!! ska fixa klart bilden till min sambo, vilket kommer ta några timmar men iaf..sen försöka städa här ser F Ö R J Ä V L I G T ut här!

kläder, leksaker, reklam ja allt över allt..blir tokig. men idag ska d mesta bort!!

• mrsbygg

meh va säger jag!! är inte 20v kvar, är juh 19v! hehe...och på tisdag är det bara 18!

buuuhuuuu snälla tiden gå fortare!

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-03-02 07:49:30 följande:
    Imorgon har jag gått 23 fulla veckor, tiden går ganska snabbt Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
    usch jag tycker tiden går snigel fart! blir tokig..

aaahhrrggg, nästa månad(14 april) fyller ja år!! hemskt hehe...gammel tanten
  • mrsbygg

hehe lyx! vi får bäbisen om den kommer som beräknat vill säga en månad innan sambons födelsedag han blir 30 i år!! hehe..ska stor firas..passar perfekt då kan jag ta första riktiga ölen å ev en grogg oxå!! sen pumpa som bara sjutton

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-03-02 08:45:44 följande:
    Hur är de, brukar tempen vara högre eller lägre på morgonen?Och vad gäller egentligen vid feber, är de bra för barn att få komma ut då? Alltså ligga/sitta i vagnen bara.Saga har nämligen förkylningsastma och då ärdet bra att vara ute, men frågan e om de e bra vid feber??Hon vart ju friskförklarad HELT i tisdags morse från magsjukan å nu sen i tisdags har hon feber å nu idag dunderförkyld. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
    är hon pigg och verkar vilja gå ut å gå lite så gör det..annars stanna inne tycker jag!
    sen är det super kallt ute så kanske d inte är så bra å gå ut om hon redan är sjuk..

stackars din saga som é sjuk så mycket!!
  • mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-03-02 09:30:22 följande:
    solstraalen skrev 2007-03-02 08:45:44 följande: Hur är de, brukar tempen vara högre eller lägre på morgonen?Och vad gäller egentligen vid feber, är de bra för barn att få komma ut då? Alltså ligga/sitta i vagnen bara.Saga har nämligen förkylningsastma och då ärdet bra att vara ute, men frågan e om de e bra vid feber??Hon vart ju friskförklarad HELT i tisdags morse från magsjukan å nu sen i tisdags har hon feber å nu idag dunderförkyld. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23är hon pigg och verkar vilja gå ut å gå lite så gör det..annars stanna inne tycker jag!sen är det super kallt ute så kanske d inte är så bra å gå ut om hon redan är sjuk..stackars din saga som é sjuk så mycket!! Ja hon kan inte gå ännu, så hon sitter bara i vagnen Eller ja, hon tog första stegen i söndags faktist Ja alltså, nu fick hon bara vara frisk i max 8 timmar den här gången, börjar bli sååå tröttsamt Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
    hehe va roligt!!

men verkar hon pigg så gå ut om d inte är allt för kallt förståss!
  • mrsbygg
    Emmyss skrev 2007-03-02 11:49:29 följande:
    Hörni, vet ni var man köper sådana här kit som man kan ta bebisens hand och fotavtryck i?Har en bästa kompis som snart ska få bebiso tänkte köpa det...
    vi köpte på bokhandeln..sen finns det säkert på olika sidor på internet..

vi köpte en därman fick me lera och ram fanns i rosa eller blått..
    så hand och fot avtryck fick plats på samma, sen på andra sifan kan man sätta ett foto!
  • mrsbygg

uscha...nu ska ja koka lite bulgur sen kommer karln hem från jobbet så ska vi käka lunch ihop ! han vill hem, han orkade inte jobba mer hehe...
    sen ska ja städa had eja tänkt!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3