BF Juli-07 Nr3
bara skönt å slippa göra två olika maträtter jämt!
Mitt mål är att komma ner till 55kg igen! hade 10 kilo för mycket när ja blev gravid denna gången..med saga hade jag 20kg för mycket!
men det ska nog gå...mycket promenixer och sallad i sommar blir toppen! sen är det juh gymmet som gäller!
usch, varför måste barn vara så morgon pigga för? svin trött juh..*gäsp*
hon kom in till oss inatt, hon sa att hon var rädd, så jag antar att hon drömt nå läskigt..lill snuttis..
Bikinilinjen?? haha ja ni....jag försökte för ett tag sen men ja..
resultatet blev juh inte det bästa..haha. så jag ger upp det även denna graviditeten!
fast man får la försöka me lite hjälp av sambon i sommar sen när man ska klämma i sig en bikini!
shit...jag vakna precis hehe..
la mig och skulle vila lite efter lunchen å ja slockna! saga kom å väkte mig precis me en jätte kram hehe...
jaha..fan skulle kunna somna om hu rlätt som helst super duper trött!!!
föresten gå in å gissa på min mage
www.familjeliv.se/Forum-2-114/m18166436.html
Än så länge tror dom flesta pojke...men det är jämt!!
fan va jord luktar gott! har det iof alltid gjort..
vattna precis blommorna å jord mmmm luktar svin gott..
önskar man fick andas dom dofterna hela tiden hehe..samma sak me vårat tvätt medel, när ja öppnar städ skåpet så luktar det vårat tvättmedel såååå gott!!
sugen på ett äpple, ska nog gå å ta mig ett nu
jäkla akrobat ja har i magen! så här mycket sparkades aldrig saga!!
känns skit läskigt juh hehe..kul å kolla på magen när man ligger ner, när den slår volter vlir det som en våg på magen hehe..
Suck ja blir irriterad på fk..var in å lämna in min sjukskrivninglapp jag fick av läkarn, sen säger hon har du någon arb.givare? nej jag är arbetslös...
ok..är du inskriven på arbertsförmedlingen har du a-kassa? neej..inte inskriven på af för jag kan endå inte jobba..nehe
pluggar du? Ja det gör jag..okej..*knapprar på datorn* du är inte registrerad? neeej, för jag har inget csn!
då säger tanten.."jaha och varför ska du då lämna in denna sjuklappen när du inte behöver visa upp din sjukskrivning någonstanns? och du måste väll ha en inkomst?"
eeehhh,för det första lider av depression, så jag kan varken jobba eller plugga.
osv osv osv.....sen nej jag har ingen inkomst"
"men du måste väll ha en inkomst?"
Nej d måste ja inte, men jag skulle gärna vilja ha, men får leva på sambon...
"jaha nehe skickar väll hem en lapp till dig då som du får fylla i.."
ja tack du!
jag fattar inte..så man ska alltså inte får sjukskriva sig om man inte har någon inkomst?
förstår mig inte på sånt här..