Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

annki72 skrev 2007-03-08 17:57:49 följande:
    OJ är det bara 4 månader kvar???? Känns som en evighet kvar ju, men när jag läste vad du skrev mammab så var jag tvungen att räkna efter och det är ju bara 4 månader kvar
    hehe visst låter det lite när man säger 4 månader!! låter mycket mindre än 20 veckor!
    förhoppningsvis är det bra 3 månader kvar
    fick saga 1 mån förtidigt så ja hoppas denna oxå kommer tidigt!!
  • mrsbygg

pojke? om man kiakr på den markerade käklinjen så kanske...tycker h*n ser pojkig ut iaf

• mrsbygg
    Mjukis82 skrev 2007-03-08 18:29:10 följande:
    Vill bara skicka er tjejer en stor kram! Anledningen är att jag är glad att jag får hänga med er här... Tydligen är det många änglamammor som inte är välkomna bland "vanliga" gravida och månadstrådar (exempelvis oktober-tråden). Så KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    varför skulle ni inte? herre jisses!!

kramar tebax!!!
  • mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-03-08 20:55:46 följande:
    Mjukis: Det är helt befängt att man inte kan prata  med er som har ängla barn! Det är juh en självklarhet! Kram!Ja det där med sexlusten äär juh väldigt roande.. hehe eller inte.. det är hur man ser på det.. Själv har jag sexlust så det räcker å blir över för alla er som inte har det..  men tyvärr dock så har juh inte jag samma möjligheter att få av denna goda varan..hahahaJo det har jag faktiskt.. men inte på samma sätt.. Med de andra två graviditeterna så hade jag noll kan jag säga.. hade inte lust för fem öre.. inte efter heller..  men nu.. ojojoj.. vet inte vart det har kommit ifrån..men sexlusten den har jag haft hela tiden..  den har tom ökat..  oj nu blev det mycket sexprat.. ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    kan smitta över lite sexlust till mig om du vill!! karln skulle nog bli gladare då haha..stackarn..men men...
  • mrsbygg

halloj..
    helt snurrig i skallen svin trött...klädde på saga sen vinka hejdå till dom.
    sambon hade bestämt sig för att jobba idag. så nu är dom påväg me saga till dagis..
    och nu sitter ja här..suck..

vill ha frukost! men har varken bröd eller mjölk hemma...

Denna bäbisen blir nog en kickboxare när den kommer ut. jäklar va den sprakas å slår volter inne i magen..direkt när ja vaknarpå morgonen börjar den..
    Saga sprakades absolut inte såhär mycket!

nehe om ja skulle ta och sova igen nu då!

• mrsbygg
    Emmyss skrev 2007-03-09 08:33:08 följande:
    MEN...nu har jag äntligen fått ändan ur o ska lägga in lite bilder i galleriet. Men jag kan inte! Inte måste man väl vara plusmedlem för det? HAr laddat upp bilden så jag själv kan se den i mitt galleri, men ingen annan kan se den om man kollar...Vad gör jag då för fel, tro?
    du måste in i dia inställningar å göra galleriet synligt för oss andra innan vi kan se dom
  • mrsbygg

humm tänk om vi får en kille..hur gör jag då??
    är van me saga, men hon är ganska grabbig iof så ska nog inte va nå problem..

fast saga vill ha en lillasyster, krångligt det där

kvittar för mig bara det kommer ut en bäbis så är ja glad!

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-03-09 11:25:28 följande:
    mammab - vi tänker likadant!!! tänk om det är en tjej, vet inte hur man gör!!! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    hehe skulla va kul me en pojk. slipper ja produsera fler ungar då har man juh en av varje hehe...

men hua va jobbigt me två tonårstjejer sen!! bindor, tamponger, smink å killar över allt..
    undrar va ja gett mig in på egnetligen..kommer juh se ut som 70 när ja bara kommer vara strax över 30..
  • mrsbygg
    Emmyss skrev 2007-03-09 12:03:56 följande:
    Åh tack, mammab, ska testa....Nån som vill kolla om det syns nu?
    nu synns det!
  • mrsbygg

men va fan!! brevbäraren har mosat in sagas bok i våran postbox och det går verkligen inte att få ut den sitter fast!! smått irriterande..måste ringa hyresvärden så han får öppna hela skiten så man får ut den sen! dom hade juh inte direkt behöva mosa in hela skiten...

trött ja blir!nej nu ska ja hämta godis å kolla våra bästa år!...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3