Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

så nu är karln å dottern på väg till dagis

och jag tänkte äta frukost sen sova en stund till..men jag är fortfarande propp mätt sen igår!!!!  tror d blev lite för mycket för mig igår, hehe..

usch idag blir det massa springandes. kommer inte palla...
    efter ja handla igår gick ja som en haltande höna på ett minfält..så jäkla ont!!

• mrsbygg
    Milla med killar skrev 2007-03-01 09:14:51 följande:
    Ny magbild i dag och nuuuuu är magen här äntligen
    ohh va den har växt! nu börjar bäbismagen komma!

en annan känner sig bara fet..
  • mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-01 09:20:08 följande:
    solstraalen; jag ska med göra på sibyllekliniken! den 11;e april, när gör du?GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA är så JÄVLA arg just nu!!!!!! Är det okej om jag avreagerar mig lite i tråden??????????????????????? Jag gör det ändå!!!!!!!! Killens jävla ex skickar sms till han igår; jag älskar dig: står det. han visar mig, vi har ju inga hemligheter direkt. Men vafan ger tjejen aldrig upp för???????Hatar henne! Vet ni vad jag gör??? Jag ringer henne! Hon svarar såklart inte när hon fattar att det är mitt nummer! Sedan loggar vi in på killens msn, då jag flippat ut lite och bara MÅSTE förklara för henne att hon ska sluta. Hon är online, och jag skriver exakt vad jag känner! NU FÅR HON FÖR FAN SLUTA!!!!! sedan efter mitt utbrott känner jag mig skitlöjlig... jag gav henne min bloggadress, hoppas hon gått in och läst!Så nu har jag avreagerat mig lite!! www.lindisen.bloggagratis.se
    hehe fy fan va drygt!!
    blir galen på ex som aldrig ger upp. själv vart me om det fast nu har hon slutat iaf.
    idiot brud..grr...

hon höll oxå på skicka sms till killen å då skicka ja tillbaka från min telefon..sen adda ja henne på msn å snacka me henne där sen dess har hon inte hört av sig..

men gör hon det igen då ska ja be henne komma hit å hälsa på..sen slänga ut henne från balkongen! bor på 11 våningen *mohahhahaha*
  • mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-01 09:26:39 följande:
    mammab; skönt att fler kan känna igen sig. Eller inte skönt, för det är ju jobbigt. Men va fan idiotbrud alltså. Dessutom e hon ful! Hon skickade julkort oxå med en jävla kärleksförklaring på, då tänkte jag att hör hon av sig en gång till blir det inte roligt! MAn är ju dessutom lite extra svartsjuk som gravid... www.lindisen.bloggagratis.se
    hehe precis, jag är svartsjuk sen innan..
    så skulle hon börja nu när jag är gravid då blir det inte roligt kan jag säga!
  • mrsbygg

jag har en massa namn men sambon gillar inget av dom i princip..
    har juh som sagt ett killnamn å ett tjejnamn som vi typ hade bestämt oss för men näää jag har börjat tröttna..

• mrsbygg

usch gillar inte josef..förlåt! en på sagas dagis som heter det..å gillar inte den ungen hehe..

• mrsbygg

har ett killnamn ja är helt kär i men killen vägrar för han tycker det låter bögigt..men men..
    sen har ja massa tjejnamn som ja älskar men nepp total vägring...

• mrsbygg

solstaalen; hehe sånt är jobbigt att man förknippnar namn sådär..

LindaoJohan skrev 2007-03-01 10:34:55 följande:
    mammab; vad är killnamnet han tycker e bögigt? nyfiken! www.lindisen.bloggagratis.se
    Kian..tycker det är jätte fint..men nepp det är en bög tydligen..
  • mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-01 10:40:47 följande:
    kian va ju jättesött ju!!! killar har ju lite egna funderingar i det där med namn.... www.lindisen.bloggagratis.se
    jag veeet å d passar super me saga...Saga o Kian..men nee..*sur*
  • mrsbygg

hehe...jadu..hade massor eller ja en del..hehe

ska leta fram....
    eller var inte så många men iaf..

Kille; Kian, Sam, Collin, Nathaniel, Chris
    Tjej; Svea, Arwen, Belice, Novali, Tindra, Wilma

hade massa mer förut men glömt hälften..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3