BF Juli-07 Nr3

Jag har ingen erfarenhet av bärsjal, har dock prövat bärsele när syrrans ungar var små, men det gjorde mest bara ont i axlar o ryggslutet...inge skönt alls...kanske är en vanesak dock...
hmm... jag får väl pröva mig fram, vilket som känns bäst.
Men hur "tidigt" kan man börja använda bärselen`?
Bärselen kan användas från första veckan
(om barnet är minst 53 cm och väger minst 3,5 kg.)
Jag kommer nog vänta typ en månad innan jag använder bärselen om jag nu köper den. Håller med dig att nyfödda inte har så mycket styrsel speciellt inte nackmusklerna...
Hej allihopa, hoppas ni mår bra, här är de lugnt. ush det regnade imårse när jag vknade, men nu så skiner solen så vackert igen, fast det blåser och är inte lika varmt idag.
Idag har vi valt vad vi ska ha för färg på väggarna i barnrummet. Det blev ljus limegrön färg, jättefin är den, sen ska jag titta på några fina gardiner, tror att det blir antingen rosa gardiner eller vanliga vita i tunna (voile) svårt att bestämma nu det blir lättare sedan när allt är klart. Sen ska vi ha vita möbler i barnrummet och ha färglada kuddar och förvaringsboxar. Ska bli såå roligt!
Solstraalen: Hoppas det går bra idag och att ni får veta vad det är som är tokigt.
Beckah: Äntligen är dagen D här, ha de så roligt
Haha ja tjejer vi är då aldrig nöjda...hahahah
Nu ska jag äta lite lunch hörs senare
Hej så länge