Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

SyrranH skrev 2007-04-18 15:34:06 följande:
    Ja det är grymt svårt! Vi håller på att bli galna av beslutsångest här! Har just nu tre förslag: Noel, Erik och Alexander. Vad är finast? Har ett efternamn som rimmar på Bal (pojken får mitt)
    Alla tre namnen är lika fina. Alexander är ju jättefint.
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby
    zandrisen skrev 2007-04-18 15:39:21 följande:
    Little baby, vi har också skitsvårt att hitta namn... Har faktiskt bara ETT kanske-namn! Lättare att hitta tjejnamn, men nu är det ju en grabb vi ska ha... Såg att ni båda gillade Meya, det är fint!
    Ja tack o lov att vi väntar en tjej, innan vi tog reda på kön så hade vi INGA killnamn, det var helt släckt på ideér, så otroligt svårt. Så visst "ska" det vara lättare med ett tjejnamn hehe
    Men det värsta är att nästan varje namn har man en association till någon man känner ibland bra ibland dåligt....då funkar inte alla namn hur "fina" namnen än är...

Ja namnet Meya är verkligen jättefint, vi får väl se hur hon ser ut om hon passar att heta det vi hade tänkt oss.
  • little baby

Jag själv fyller år den 15/7 och har BF 11/7 vem vet....kanske.....Skrattande

• little baby
    Jessa6 skrev 2007-04-18 19:01:41 följande:
    OT igen men nu har jag varit och avlivat min lille kise... Det är nog det värsta jag har gort i hela mitt liv, tårarna är slut och det bara svider i ögonen. Men det var bäst så, man får tänka så. Sambon hade gjort en liten kista på jobbet och skrivit på när han föddes och dog, sen plockade jag lite blommor och vi begravde honom hos min mormor i det fria...
    Ush fyy jag vet hur det känns, varma kramar till dig!
  • little baby

Ush har så ont i magen, känns som nån form av träningsvärk (?) kan man ha de? Någon mer som känt så, gör jätteont i revben/mellangärdet näe jag sitter , måste halvligga i stolen och då får jag ont i korsryggen istället. Inte orkar jag stå för efter en hel dag så svullnar fötterna *suck* vad jag gnäller.
    Ska gå o lägga mig istället- så det blir tyst på mig

• little baby
    SyrranH skrev 2007-04-18 19:31:16 följande:
    little baby:Du verkar känna så som jag i magen! Kan knappt böja mig framåt längre för att magen tar emot och trycker på revbenen (främst på höger sida). Börjar få misstankar om att bebben kanske håller på att vända sig rätt eller nåt... Har nämligen känt ilningar ner i blygdbenet och ett tryck nedåt...
    Min bebis vände sig och har legat med fötter eller huvud ner på blygdbenet nu i två dagar har känt sparkar och nästan kissat på mig flera gånger när bebis sparkar ner på urinblåsan.
    Men sen imårse så började hon att böka och sparka runt i magen och nu ligger hon på tvärsan igen känner sparkar både på hö och vä sida samtidigt.

Jag har mest ont i hö sida på revbenen, vet inte om jag sträckt mig eller om bebisen ligger o trycker emot. Gör svinont och är jättejobbigt i varje fall.
  • little baby
    SyrranH skrev 2007-04-18 19:39:34 följande:
    little baby:Vilken liten bråkstake till tjej du har! Antar att det börjar bli trångt och obekvämt därinne nu...
    Ja jag får nog vänja mig, det är 11 veckor kvar som det ska göra såhär ont. Det lär inte bli mer plats direkt
  • little baby
    Jonali: Det kommer gå bra idag, ta det som det kommer, går inte att förbereda sig. Ta det bara lugnt, stressa inte i onödan, tänk på din lilla bebis

Ankiz: Här är en till som har så dåligt tålamod nu, och trött är jag oxå, fast mitt Hb låg på (125). Blir jättefrustrerad när något går snett (när man tappar nåt och måste böja sig *grr* typiskt också!!!

Humlan: Ja du svårt är det, ´vet inte själv vad jag hade gjort. Men är vagnen fräsch och så? Eller har den "bara fel färger"...kan du inte "pimpa upp den lite då" hahah...Du får väl kontakta Xzibit och gänget på MTV så får dom hjälpa dig
  • little baby
    Mammab: Skönt att det känns lite bättre, kul att ha dig tillbaka

Milla: Ush då hoppas att dina sammandragningar ger med sig...skönt att du hade så bra värden
  • little baby

Jaha idag går jag in i v. 29 JIPPIII känns bra.

Regn regn regn hela dagen *trist* men jag får väl ta och spackla lite väggar *hurra*
    Alltid finns det något att göra...
    Vad fort denna vecka har gått...redan fredag imårn, det rullar på...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3