Zelda och little baby: Grattis till beviljad HP
Humlan: Haha, lite kul att du ska vara pedagogisk med din 2-åring. Jag sa till sambon häromdagen att vi kanske borde köpa en docka som han kan träna lite på nu innan förlossningen.
Milla: Krya på dig, inte kul att vara sjuk under grav. Hoppas du slipper åka in till förlossningende närmsta veckorna!
mammab: aha...är det järntabletterna som gör mig gasig??? Jag som trodde det var lök jag inte tåler längre. Jag klarar knappt av att leva med mig själv och stanken just nu...ska köpa miniform idag.
misan: Skönt att allt var okej! 
Lindisen: Jag älskar naturskivor och använder mig mycket av det under perioder då jag har svårt att slappna av och framför allt att sova. Kan framför allt rekomendera havsbrus. Mina skivor ska med till förlossningen.
Zandrisen: Hoppas du får din dator snart så att du inte behöver vara sängliggande OCH ha tråkigt! Tror visserligen att det är tur för många av oss att du är just sängliggande då du har massor med tid att peppa alla oss som av olika anledningar mår dåligt....jag hoppas verkligen att jag kan ge tillbaka någongång då du behöver lite mental styrka!
Kram till alla som mår dåligt av olika anledningar!!!! Vi ska ta oss upp igen och kommer att blir världens bästa mammor...ibland behöver man bara lite tid till att må dåligt för att uppskatta när man mår bra!!!!