Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Lindisen81 skrev 2007-05-18 19:31:24 följande:
    men vart ÄR alla som brukar hänga här??? Har dom ett liv eller???
    alla myser väll eller nått...fredag juh..suck..

en annan sitter bara å har små ont till jätte ont hela tiden..
  • mrsbygg

för fan unge ligg still....minsta lilla rörelse den gör så gör det svin ont i nedre delen av livmodern..
    d är hemskt..molar så gott som hela tiden..och när den rör sig känns det som det vrids runt en kniv när nere...d är hemskt...Gråter

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-05-18 20:00:04 följande:
    mammab: Men om du har så ont som du skriver med massa rakblad osv, varför ringer du inte förlossningen för? För SÅ ont är inte normalt.Hade jag haft rakbladekänningar i magen hade ja ringt direkt om de kom å gick som för dig.
    för förlossnigen här i v-ås är cp! men får i princip inte komam in om man ens har regelbunda värkar..

så därför ja avaktar...

försten pussel, var du som hade nån sida där man kunde ta tid på värkar?!
    tänkte kolla om d är nå regelbundet, men d tror ja inte..
  • mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-18 20:11:43 följande:
    MammabHär är den länken www.contractionmaster.com/uppe i höger hörnet står de Start Timing Contractions o sen ska man bara trycka mellanslag när den startar o stannar...
    tack så mycket
  • mrsbygg

nu är d lungt igen..bra skummt..bara för ja tänkte klocka skiten hehe...

ne nu ska vi kolal lite på tv å mysa me saga så hon varvar ner..sen ska ja poppa mig lite popcorn..

• mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-18 21:07:35 följande:
    Ja jag får väl fixa de... Blää mer pengar .. men men allt måste fixas så Någon som vet var de kan ha billiga sådana?Ska man köpa beg eller?
    köp ej beg. då kan ni lika gärn aha kvar det ni har ma vet aldrig om d är krockat eller mer tappat än det ni har!
  • mrsbygg

usch utråkad...tror bäbis sover nu för nu är det lungt i magen..
    så nu slipper ja d onda iaf när den rör sig..

• mrsbygg

happ så börjar det igen..

nu går ja å lägger mig hoppas d avtar snart...för d börjar bli smått jobbigt nu..

• mrsbygg

morrn..sovit smått dåligt..för det första blev ja super täppt så j ainte kunda andas normalt, och andas vill man kunna göra nä det gör ont! så inte sovit speciellt bra..

fast nu har ja inte ont längre iaf, får se om d blir nå mer idag.

nu ska ja försöka få i mig min frukost...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3