Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

suck..så vakna bäbis. och automatiskt gör d ont igen...

trött ja blir..

• mrsbygg
    OoCarinoO skrev 2007-05-19 10:45:42 följande:
    hej hej! ska ha bebbe 19/7. vill va med o tjöta! hur e det alla??ja mår bra, min minsting är sjuk han sover just nu *skönt* få se om feberna är bättre när han vaknar.kram carin!
    hej! välkommen..

själv sitter jag me antingen förvärkar eller nått...
    tror bäbis håller på fixerar sig och det gör ont vit varje rörelse den gör med huvet..riktigt jobbigt..

har din bäbis vänt sig än?
  • mrsbygg

ja ger upp, snart snittar ja upp mig själv...
    varje jävla rörelse...önskar bara bäbisen kunda somna om eller nått...

nu har d vart mycket klagande från min sida..ska la hålla klaffen nu..

• mrsbygg
    tacky skrev 2007-05-19 12:01:11 följande:
    mammab: *tar fram universella fjärrkontrollen och spolar fram tiden ett par veckor* funkade det? äsch. har inget emot gnäll, är jobbigare med salighet över den välsignade graviditeten, när man själv känner sig som en flodhäst som trasslat in sig i ett tält och inuti växer en boxare/knivgalning som hugger och slåss i alla vinklar. det är ju underbart också, men när det bara gör ont måste man väl få klaga. du är i gott sällskap här iallafall. är allmänt bitter och arg på omvärlden just nu.
    mnja...tyvärr inte..
  • mrsbygg

urk, nu har ja börjat må illa istället..känns som ja ska spy hela tiden. inte alls pigg...

men men, nu ska vi låna bil å åka iväg å handla lite...

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-19 14:15:48 följande:
    Vi måste ha samma sak du och jag...Sen det började med huggen med kniven eller vad nu bebis är utrustad med så har jag även fått iallamående som kommer och går. Jag förknippar den med smärtan, alltså jag tror att de två hör ihop. Antingen att Alvin kommer åt någon nerv eller något så jag mår illa eller att jag mår illa av själva det onda.Jaja det är säkert något med fixering och så men jobbigt...
    mår verkligen super illa, varje steg ja tar så känns d som ungen ska trilla ut..va inte skoj å gå runt på en leksakas affär utan lufttjossan. va kokethett..trodde ja skulle trilla ihop å föda ungen där på golvet...

mamma tror d är på gång..eftersom ja hade så pass ont igår, sen nu illamåendet...
    "jaha, då blir det barn snart igen då" sa hon...

och det hoppas ja verkligen, står inte ut längre..smärta och det här illamåendet..precis så illa mådde jag när ja låg me värkar me saga...
  • mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-05-19 16:42:26 följande:
    Vilken vecka e du i nu? E du inte rädd att föda alldeles förtidigt?
    går in i v.33 på tisdag.
    fick saga i v.36..så inte speceillt orolig. vill bara ha ut den!
  • mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-05-19 16:45:30 följande:
    Aha okej men då e det ju inte så JÄTTEmycket förtidigt iaf
    njä fortfarande förtidigt..men inte speceillt orolig att den inte skulle klara sig!
    d tror ja absolut den skulle göra...
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-05-19 17:55:19 följande:
    mammab: oj men inte kan den väll komma redan? :O Läskigt tycker jag :PMen försök inte ställa dej in påatt den kommer förtidigt ifall den skule få för sej o stanna kvar tills efter BF.. för då kommer nog tiden kännas sjukt längre så försöker iaf ja tänka :)
    ne ja tror ja kommer gå över..fast alla andra säger att ja kommer få tidigt..

men det får gärna komma ut nu..
  • mrsbygg

vi låg inne en vecka med saga för hon behövde sola. amningen hoppa igång efter en dag ungefär..för min mjölk tog tid på sig att rinna till..
    annars gick allt jätte bra. hon var perfekt i storleken och var fullt frisk!

visst lite lång tråkigt å vara på sjukhus, men det funka okej. vi hade eget rum med riktig dubbel säng osv osv..så "bodde" juh jonas där med oss hela tiden! va faktiskt riktigt skönt!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3