Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

Nathalie009 skrev 2007-04-20 16:32:53 följande:
    själv e ja så less på IKEA bor typ 5 min därifrån så man e ju där jmt känns de som :P haha
    det förstår jag heheh...men jag bor typ 10 mil från närmsta IKEA så det är alltid lika kul
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

">

= Han är så grym på att dansa hahahahah så rolig
  • little baby
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-20 16:36:38 följande:
    ascool!!!
    ja herregud hur kan man behärska sin kropp på det sättet?? Amazing....
  • little baby
    veronicaq skrev 2007-04-20 16:40:20 följande:
    fan va bra den sista e.. han som byter hela tiden!!hahahaah gravar ihhjæl mej
    ja riktigt roligt klipp är de
  • little baby

Var det nån av er som tittade på Hipp Hipp när det gick på tv?

Här är ett härligt klipp...lagom låg fredagshumor

">

=

• little baby
    veronicaq skrev 2007-04-20 16:47:26 följande:
    hahahah fett kul!!!
    Haha varje gång jag ser en sån skylt på dörren när man ska in i ett varuhus så tänker jag direkt på "Hunden, katten, glassen" och småflinar medans jag går in *skadad*
  • little baby
    GRATTIS Vallmar  
  • little baby

Ush ja ont i revbenen har jag med, speciellt på ena sidan (hö) där gör det ont vid minsta ansträgning och kan inte ligga på den sidan så det är jättesvårt att hitta en skön sovställning

Ja fyy så gott det är med lite snax...men det är ju fredag

• little baby

Hej hej allihopa, idag har vi varit på IKEA och handlat, gick inge vidare hitta inte det vi skulle och vissa saker var slut och skulle komma in nästa vecka *suck*
    O jag som hade trott att vi skulle typ handla ALLT idag men istället blev det halvdant.
    Och inte heller fanns det några storlekar på Mammakläderna på H&M allt var i S och XS,
    Jo tjena att jag kommer i den storleken....**grrr** SÅ FRUSTRERANDE!!!!!!!!Skrikandes

Så nu ska det bli gott med lite grillat *som plåster på såren*

• little baby

Hörrni tjejer som har barn och ni andra som vet VAD för täcke/filt ska man ha i vagnen? Ska man köpa "tjockare" filt eller ha ett täcke?
    Jag köpte vanligt täcke + kudde till spjälsängen men inget till vagnen. Sen hitta jag påslakan till vagn som jag köpte men jag visste inte vilket täcke man ska använda. Tänkte det är ju mitt i sommaren...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3