Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

humlan1973 skrev 2007-04-19 09:10:11 följande:
    Hehehehe Hihihihih! little baby! Ja, va ska jag borja, jag trode hon hade kopt den ny till sina barn for 3 ar sedan, men den var begagnad redan da. Den ar marinbla med rutigt pa sidorna, den var ju heller inte rengjord men sa ful och ocool. Jag ar ju mycket for farg. Ville ju ha en P&T men mannen tyckte inte det. Den ser ut ungefar sahar.www.blocket.se/vi/11598992.htmfast rutig pa sidorna....
    Ja ush det är inte lätt med vagn, men jag hade nog kostat på en ny...om den var begagnad redan då....du får väl hålla utkik lite på annonser kan ju finnas syskonvagnar som är fräscha och ser bra ut..
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

ush vad svårt det är med FP och allt sånt. Visst är det så att HP räcker från 60 dagar innan BF MEN  inte dom 11 sista dagarna? Då får man ta semester eller FP !?
    Har jag fattat det hela rätt?

• little baby

Jag har ju sökt på HP,  ett papper fyllde jag i och ett papper ska min arbetsgivare fylla i (omplacering osv). Spelar det någon roll om vi inte skickar in papprerna samtidigt??

Jag lämnade papprena till min arbetsgivare så skulle hon fylla i och skicka och jag skulle göra samma sak med mitt. Kan jag skicka min ansökan ändå, fast hon kanske inte fyllt i mitt än ??

• little baby
    Ush vad det regnar vad tråkigt

Jonali: Gick det bra idag?
  • little baby
    Beckah:  Åå så fina bilder, så gullig liten hand
  • little baby

Godmorgon ladies Här skiner solen idag, men det blåser nåt extremt mycket.

Ush idag ska jag till läkaren och begära sjukskrivning (100%) har varit sjukskriven nu 50 % och det funkar inte att jobba inom vården överhuvudtaget med sån foglossning som  jag har, det är alldeles för tungt omvårdnasdbehov. Hoppas hon förstår och vill sjukskriva mig, ville verkligen inte jobba

• little baby
    Nathalie009 skrev 2007-04-20 15:44:39 följande:
    www.youtube.com/watchhaha så klockrent snacka om att låten blev känd överallt.. 2 st medecinstudenter ifrån Budapest haha klockren
    hahha nu har jag den låten på hjärnan resten av eftermiddagen...sambon lär bli galen på mig... den är ju asdålig egentligen....men den sätter sig på hjärnan hur lätt som helst  svårt att inte tralla med hehe
  • little baby
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-20 16:21:08 följande:
    Vår käre son på 2 år har just målat våra väggar i sovrummet med svart whiteboard penna!!Vilken trevlig överraskning. 3 av 4 väggar klottrade på. Tur vi har färg att måla över med, men ändå....suck...........och pennan hittade han givetvis i sambons jobbarbyxor som LÅG PÅ GOLVET!!  Ja ja, det är han som får fixa så..
    NÄE hahaahha Skrattande ja hade ni inget inplanerat i helgen så har ni det nu
  • little baby

Åhh jag börjar bli hungrig, det blir grekisk resturang ikväll...mmm så gott Räcka ut tungan
    Och imårn ska vi till IKEA jippiiiii handla massa till bebisen...ska bli sååå mysigt...

• little baby

">

(inga ben i kroppen)
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3