Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

Zandrisen, jo jag läste det men! Jag har faktiskt inte vuxit i skostorlek. Mina fötter som jag tackar gud för, har inte svullnat eller någonting. Kan det bero på att mannen masserar dem VARJE dag?
    Dem håller sig väldigt fina fortfarande men jag är beredd på att dem växer lite. Varför ska man behöva älska skor?!?! usch, och mannen säger ingenting om det heller. Han säger bara att jag kan unna mig att köpa skor nu när jag inte har tid till det senare....

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

Jag är ganska så förbannad nu.

Inte för att jag inte är glad men fy fan vad jag blir misshandlad av mitt barn. Det gör så ont och jag får bara sparkar mot revbenen. Sen ska den ALLTID ligga på höger sida att det är obehagligt att ligga ner eller ens sitta.

Ibland får den för sig att sträcka på sig allt vad den har fastän det inte längre finns plats för den lilla. ÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill att det är JULI NU!

Sen är mannen bara trött och vill sova hela tiden istället för att ge mig lite kärlek nu ska jag dricka vatten.

• Mommmy  Dearest

Någon som har tuffing koll på hur man kan morfa på bästa sätt vad gäller photoshop? Vilken av dem använder ni er av osv?
    Har kollat runt lite men jag förstår mig bara inte på hur duktiga vissa är...

• Mommmy  Dearest
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-30 19:59:53 följande:
    jag gillar att morpha. men jag har lärt mig själv, hur menar du på bästa sätt?
    Jo jag har sett det!! Dina verk är helt gudomliga ju!
    Jag menar hur du får till de mjuka övergångarna och de extremt fina linjerna. Rena perfektionen ju! Nu kommer jag inte ihåg vad den bilden heter, men just den där tjejen får plats på hela bilden och hon har en sorts bikiniöverdel på sig samt att det ser ut som om en dimma kommer svävandes.

Även bilden på svalan, tror att det är den sista, den är jättevacker. När hon bara lutar sig och låter sig vila på sina armar. Hur får du normala bilden att bli så gudomliga?!
    Ville nämligen inreda med lite "förfinade" bilder på mig själv när jag väl har fått tillbaka min gamla mage...
  • Mommmy  Dearest

Ska på "studiebesök" till förlossningen på KS idag tillsammans med en massa andra unga mammor.
    Marcus kan aldrig slippa från jobbet så jag blir ensam idag med... Det sorgliga är att dem precis har bytt platschef och VI är verkligen i behov av att han får fastanställning på det jobbet han har nu.
    Tydligen så ska dem börja skära ner där också så nu lär han väl alrig få ett fast arbete där med Usch för allt detta, sen är vi i desperat behov av att dra ifrån det här stället och bo självständigt och framför allt lite privacy!!!!

Det ska alltid vara så komplicerat, plus att vi vägrar ta lån för en lägenhet, inte när vi har så instabil ekonomi och en bebis på väg. Om jag fick välja skulle jag vilja att han får fastanställning på Bilprovningen som han har sökt till nu och sen att min kära mor (som råkar vara skyldig mig en JÄÄÄVLA massa pengar) ska köpa oss en lägenhet någonstans i botkyrka, trångsund, farsta hehe.... osv. Man kan alltid drömma va?

• Mommmy  Dearest

TADAAA!!!

-hehe, kände för att överraska folk lite...                                                       eller nåt.

• Mommmy  Dearest

Hej hå damer!
    har ätit tre glassar idag Imorrn blir jag fru!!! yay. och idag fick jag mig en ny haircut, ska försöka lägga upp bilden i galleriet snart. Sen så ska det bli naglar imorrn

• Mommmy  Dearest

så, har lagt upp bilder nu men kanske att man ska lägga upp bilder på hur man såg ut tidigare Fundersam

• Mommmy  Dearest

Mina damer!

Gifte mig den FEMTE MAJ
    Och jag tänkte berätta om den här inne men det tog föööör mycket plats så jag har postat upp det inne på min blogg istället om ni har lust att läsa om den. Tyvärr har jag inte fått in bilderna från den dagen men det finns en liten bild på mig inne på mitt galleri.

• Mommmy  Dearest

Tack så mycket tjejer!

Vi hade jätteroligt så det var verkligen en upplevelse...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3