• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Hallonfot

Jessa - Jag mår som en prinsessa denna graviditeten om jag jämför med min förra. Tur att ingen graviditet behöver vara den andra lik.

Sex? Hmmm, tror jag kommer ihåg vad det var men är inte helt säker... *ler* Skämt åsido så har jag haft så mycket småblödningar så jag har inte vågat ha "riktigt" sex på ett tag nu. Hi hi...som om jag inte skulle våga skriva ordet samlag. Vi är väl inte särskilt pryda här inne.

• Mjukis82
    SEX???!! :-O Vad är det?
    Har nästan dåligt samvete inför sambon, men jag har absolut ingen lust plus att vi kämpade så in i bomben för att bli gravida så jag pallar helt enkelt inte! Hemlis Det var nog ett bra tag sen sist tror jag... kanske dags att släppa till snart?!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • humlan1973

...tankte att man kanske skulle hitta dit...

• Hallonfot

Humlan1973: Säg till om du hittar det.

• Mommmy  Dearest

Sex?!

Det är hemskt, jag har tappat lusten helt!!! Tydligen är det så att man blir sugen på det hela tiden eller inte alls.
    Jag blir bara väldigt irriterad har jag märkt, det är ganska hemskt för man vill ju inte skrämma iväg mannen :(

Plus att man är så klumpig, kan inte riktigt hålla igång så att säga. Kul för er som har det en aning bättre :)

• Emmyss

Hihi, sex...jodå vi hittar fortfarande dit:) Har aldrig varit så vid tidigare graviditeter... så det är väl bara att var nöjd:)

Ikväll ska vi börja med väggen som ska dela av vårt vardagsrum så vi får ett bebisrum också:) Jag vill ha det klart Nu- helst igår...

• Jessa6

Mitt sexbegär går i vågor, helst nu när mannen är sjuk hemma och man inte kan göra något åt det... Jaja får väl drömma så länge...

• SannaKaarina

sex kan man nog inte lessna på ;)

Jag fick problem inatt med att jag vaknade 6 ggr av sendrag och som tröst säger min kära mor ja så är dte att vara gravid.. blää annars har jag jäkligt ont i ryggen men annars är dte bara perfekt känner bebben sparkas dagligen och förflytta sig vid läggdags:)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3