• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg
    annki72 skrev 2007-03-08 17:57:49 följande:
    OJ är det bara 4 månader kvar???? Känns som en evighet kvar ju, men när jag läste vad du skrev mammab så var jag tvungen att räkna efter och det är ju bara 4 månader kvar
    hehe visst låter det lite när man säger 4 månader!! låter mycket mindre än 20 veckor!
    förhoppningsvis är det bra 3 månader kvar
    fick saga 1 mån förtidigt så ja hoppas denna oxå kommer tidigt!!
  • mrsbygg

pojke? om man kiakr på den markerade käklinjen så kanske...tycker h*n ser pojkig ut iaf

• Mjukis82
    Vill bara skicka er tjejer en stor kram!

Anledningen är att jag är glad att jag får hänga med er här...
    Tydligen är det många änglamammor som inte är välkomna bland "vanliga" gravida och månadstrådar (exempelvis oktober-tråden).

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • mrsbygg
    Mjukis82 skrev 2007-03-08 18:29:10 följande:
    Vill bara skicka er tjejer en stor kram! Anledningen är att jag är glad att jag får hänga med er här... Tydligen är det många änglamammor som inte är välkomna bland "vanliga" gravida och månadstrådar (exempelvis oktober-tråden). Så KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    varför skulle ni inte? herre jisses!!

kramar tebax!!!
  • Vickyb

Vad tror ni om denna? Pojke eller flicka?
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • LindaoJohan

Mjukis82; men gu? är det sant? inte får vara med? sjukt ju. du är mer än välkommen här med oss "vanliga" vi är väl vanliga allihopa, men du har en extra speciell händelse med dig som du delar med dig av. En stor kram till DIG som låter oss ta del av ditt liv!!!kram

• Vickyb

Väldigt suddig bild

• Vickyb
    Vill bara skicka er tjejer en stor kram! Anledningen är att jag är glad att jag får hänga med er här... Tydligen är det många änglamammor som inte är välkomna bland "vanliga" gravida och månadstrådar (exempelvis oktober-tråden). Så KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    En stor kraaaaaam tillbaks
  • Calylite

usch ja, 4 månader kvar, de är ju verkligen ingenting, dags att börja panika snart då

började med järntabletter här med idag, inte för ja behöver bli piggare, sover ju 3-4 timmar per natt så hoppas man snarare blir sömnigare

vad har ni för försäkring?

• Sylt
    Herregud, hur ego får man bli!!! Människor borde lära sig att bli lite mer ödmjuka!!! Nästa gång kanske de själv blir drabbade! Usch o fy säger jag!!!

Spännande med huvudformerna.... *fniss*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3