• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-03-08 12:10:22 följande:
    vickyb - ungefär så får jag... och enligt min sjukgymnast är det fogarna... veronicaq - vad trist! här funkar det än så länge utan att bli allt för illa. har lite svårt att hitta ställningar som funkar med foglossningen bara. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Ja fy sjutton! Har varit lite krångligt med fogarna lite innan.. men såhär.. trodde inte det skulle göra så här förbaskat ont. Det är värre än vanligt.

Skall passa på att lägga mig i ett bad medans dottern sover middag!
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • L2K
    vickyb - det lät smart!!!
    Och mina dagar kommer och går dom med, ibland superont ibland inget alls... Jobbigt och skönt på samma gång!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • Halvblod
    LindaoJohan skrev 2007-03-08 09:12:14 följande:
    Vi pratade igår om att köpa en tv till sovrummet... sambon tycker aldrig han får se på fotbollen... men igår kollade vi ju lite i pauserna på top model! www.lindisen.bloggagratis.se
    Ja det tycker jag verkligen att ni ska göra isf...jag hade blivit vansinnig på min sambo om jag inte hade fått se på fotbollen mer än några minter under hans reklampaus, speciellt när det är champions leage. En match är inte en match om man bara får se snuttar!
    Men vilket tur att jag och älsklingen är ganska överens om tvn
  • Hallonfot

Mammab: Det är en djungel med alla papper man ska fylla i. Gå dit och be dem hjälpa dig. Det är ju det de är till för.

LindaoJohan: Jag är inte alls avundsjuk på dig som snart ska ha semester!

• Mommmy  Dearest

Wow, ser ut som att de flesta brukar få lite ont nu :(

Jag får någon skum spastisk kramp i ryggen och dem kommer så plötsligt att det inte går att förbereda sig på det. Är det någon annan som har fått det? Det är precis vid slutet av ryggen, ungefär vid svanken och när det kommer gör det något fruktansvärt ont och sedan så släpper det...

Ush... hoppas ni har det bättre

• Hallonfot

teenpregnancy: Usch, det lät inte kul alls.

Ja, det verkar som om de flesta har någon sorts värk. Fast jag måste säga att jag nog inte ska beklaga mig för än så länge har värken inte hindrat mig från mycket saker. Men det känns "skönt" på något sätt att fler har ont för då blir det lite mer legitimt att få tycka att man har ont trots att vi inte kommit längre än drygt halvvägs.

• Jessa6

Är det bara jag som har en drömgraviditet? *peppar, peppar*

Har inte ont någonstans, har inte haft heller, känner bebben dagligen, inga foglossningar, har knappt mått illa under hela tiden, inga problem med mat, nej inga problem överhuvudtaget egentligen... Men bara för det får jag väl en helvetes avslutning på denna graviditet eller vad tror ni? *hahaha*

• mrsbygg

sex? har ni sex? va sjutton är det? Generad

jag har ingen lust nånstanns..usch..känns bara fel. nej usch!

• mama77
    Jessa- Säger bara grattis!
    Endel har turen attt må bra hela grav, håller tummarna att du mår bra till slutet
    070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
  • veronicaq
    jessa jag har åxå dröm graviditet, mått prima hela tiden!! exakt som du skriver..

fick ont igår kväll bara av sexet, men nu e de slut me hårdsexFlört
    v.22 med lilla killen i magen!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3