• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vallmar

Sylt: en tös? Huvudet ser ju lite rundare ut. Fast man ser ju inte båda ögonen så det är svårt o veta om det är brett emellan!!

• Jessa6

En flicka eller pojke? vad var det en solklar??...Min bebbe på Ul hade ganska smal haka med runt huvud och ganska brett mellan ögonen...undra vad det betyder..?

• Vallmar

Fick rekomenderat att jag skulle köpa järnatabl av min bm då värdet låg på 107. Köpte niferex. I natt vakna jag upp me världen magont som höll i sej 2 timmar. Ska det verkligen vara så?

Det där med sf.mått så sa min bm att hon inte börjar fylla i diagrammet förrän v24... konstigt tycker jag...

Sexlust?? Jag har mer än nånsin och tom mer än vad sambon har:)

• Vallmar

Jessa6: Ja då enligt skrocken är det en liten tös...

• Sylt
    Jessa6 skrev 2007-03-08 17:26:15 följande:
    En flicka eller pojke? vad var det en solklar??...Min bebbe på Ul hade ganska smal haka med runt huvud och ganska brett mellan ögonen...undra vad det betyder..?
    Jag har avslöjat vilket innan i tråden, tänkte bara hålla lite på det igen för att se vad folk gissar *fuling*
  • Jessa6

Aha fuling där...tror det är en liten tjeja, har för mig det sen tidigare i tråden! Jag har kollat en massa skrock och lite från pojke och lite från flicka passar in på mig så det går inte att gissa...hmmm..

• LindaoJohan

vallmar; jag får oxå magont av järntabletterna, mitt värde va nere på 101... känner mig dock piggare nu. Gör nr 2 kanske 1-2 ggr om dagen, mot 1-2 ggr i vecka förut... kan oxå vakna av att jag har ont i magen...

och sexlusten har kommit tillbaka!! Hade ett brejk då jag trodde ALDRIG MER! Men nu har vi det ganska ofta, inte direkt varje dag, men ofta om man jämför med för typ två månader sedan Förvånad

• mrsbygg
    Sylt skrev 2007-03-08 17:09:16 följande:
    Mamasita skrev 2007-03-07 21:13:40 följande: L2K: Ville vara hemmafru med ettan men stötte på patrull!! Ville samla all ledighet med bra betalt till efter ett år.. så det är därför jag vet..Du jag kollade på bilderna - jag måste säga att jag verkligen inte vet men det ser ut som en pojke.. Man brukar säga skrockfullt att pojkar har lite mer ovala huvuden och flickor lite rundare. Flickor har oftare bredare mellan ögonen och har lite mindre käkparti, det är nåt biologiskt som jag inte minns i skrivande stund.. Hörde det på nån dokumentär på TV3 så jag vet inte hur ackurat det egentligen är.. Tror att det handlade om att man skulle tycka att de var söta så man ville skydda dem men killar var lite mer som små herrar för att man skulle ge dem styrkan att stå på egna ben.. Vet inte, som sagt, om det stämmer..Vad har ni för killnamn? Gissa på denna.... jag har varit på Ul och fått reda på vad hon tror. Ngra andra har gissat motsatsen av bm sa..... (Vill tillägga att bm sa att det var en solklar....)
    tjej! dom säger tjejer har rundare former i ansiktet å killar är mer kantiga!

saga var vädigt rund å fin på sin ul bilder medans denna i magen är väldigt kantig man ser konturerna väldigt bra! på käkben osv..
  • mrsbygg

kanske är en grabb iaf då i min mage..
    äsch jag ahr gett upp på att gissa..får se om 4 månader!

• annki72

OJ är det bara 4 månader kvar????

Känns som en evighet kvar ju, men när jag läste vad du skrev mammab så var jag tvungen att räkna efter och det är ju bara 4 månader kvar

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3