• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • jennsans

Vicki: beror väl visserligen på vart man jobbar som ssk.
    jobbar på kirurgavdelning så är en del tunga lyft/dag

Humlan1973: oxå trött o vet inte vad som kan vara kul nu eg. trött på allt känns det som.. kanske ska kolla upp hb.

emmyss: ja HP kan man få 60 dagar före BF.

• humlan1973

Tjoho!

Nu ar styrkan tillbax!

3 dagar med 100 mg jarn gjorde susen .

Det kanns mycket battre!

Det var nagon som pratade om tens! Kunde inte ha varit utan min dens vid forra forlossningen. Helt fantastisk. Hade lite forvekar pa kvallarna i ca 3 veckor innan sa jag kunnde trana. Det behovs .

• solstraalen
    humlan1973 skrev 2007-03-08 07:14:46 följande:
    Tjoho!Nu ar styrkan tillbax!3 dagar med 100 mg jarn gjorde susen .Det kanns mycket battre!Det var nagon som pratade om tens! Kunde inte ha varit utan min dens vid forra forlossningen. Helt fantastisk. Hade lite forvekar pa kvallarna i ca 3 veckor innan sa jag kunnde trana. Det behovs .
    Funkar tens "bara" mot värkar eller kan man ha de tex vid tillfällen då man har _väldigt_ ont i bäckenet stundvis?

Hur hjälper tensen vid värkar? Hur funkar de? Du får gärna berätta
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • solstraalen
    humlan1973 skrev 2007-03-08 07:14:46 följande: