Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

jösses...

förstår dock inte vad man har durkslaget till i toalettstolen, men det blir väl jag varse om tillslut...som alla andra. Ska bli himla intressant
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby
    Nathalie009 skrev 2007-04-23 14:19:38 följande:
    little baby : nja itne just durslaget men ja hittar typ LLT i toan hon slänger ner d mesta därhaha sen får man kolla i papperskorgen varje dag igår hitta ja min mobil där :P så man inte råkar slänga lixom haha
    HAhahah aaa ser verkligen fram emot vad vårt barn hittar på för bus
  • little baby

Hej hej allihopa,

Oj vad jag är nyfiken på Zandrisen undra hur det gått för henne, hoppas bebisen vill stanna ett litet tag till!

Ser att ni pratar om Föräldrar grupp, det har jag redan ¨gått, och så har vi varit och besökt vårt BB oxå...
    Sen har alla ett besök hos sin barnmorska (här vart jag bor) där man enbart pratar om ammning och tränar med en docka så det ska jag göra nästa gång hihi...intressant.
    Vet inte har fått för mig att det gör svinont att amma...ush måste göra ont i bröstvårtorna när barnet suger...dom är ju så känsliga redan nu..gör ont bara man kommer åt dom

Nehä nu blir det lunch på stan med goa vänner.

Ajöken!

• little baby

Hmm mina tankar går till Zandrisen, hur tror ni det har gått för henne``? Tror ni att det var falskt alarm ellr?

• little baby

ja jag hoppas oxå att allt är som det ska ...

• little baby

Hej hej...

Ska till FK imårn och be dom hjälpa mig och fylla i några papper ang. skjukpenning. Har varit sjukskriven först 50 % och nu 100% ¨så jag fattar inte hur jag ska fylla i alla papper. Så dom får hjälpa mig att fylla i allt så man slipper fylla i fel och sen tar allt bara längre tid...
    Ush tycker verkligen det är jättekrångligt att fylla i sånt, man är inte direkt sjukskriven ofta så man har knappt haft någon kontakt med FK.

Sen häromdagen fick jag papper om Föräldrar penningen *suck* måste sätta mig och förstå allt ordentligt ehhe...

• little baby

Förresten är ni ömma i magen/området efter det att bebis sparkat där och rumlat runt? Jag får jätteont och det ömmar i hela skinnet känns som blåmärke typ ....vassa armbågar min bebis har. Eller benig rumpa

• little baby

Godmorgon ladies!!

Hoppas ni mår bra! Idag ska jag till FK och fixa papper. Sen blir det nog en dag i solen kanonfint väder solen skiner såå skönt!

• little baby

Efter att barnet har fixerats ligger den så ända fram tills förlossningen?

• little baby

nej inte jag...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3