Mjukis82 skrev 2007-03-08 18:29:10 följande:
Vill bara skicka er tjejer en stor kram! Anledningen är att jag är glad att jag får hänga med er här... Tydligen är det många änglamammor som inte är välkomna bland "vanliga" gravida och månadstrådar (exempelvis oktober-tråden). Så KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
Varför skulle du inte vara välkommen här!?!?! Vad hemskt att andra änglamammor inte får va med i "vanliga" trådar!!! Ni är ju lika mycket gravida som vi alla andra är!!!
Vi andra ska istället vara glada att ni vill dela med er!!! För skulle nåt hända oss vet vi ju var vi kan få stöd!
Och med risk för att skrämma upp nån, men såååå ovanligt är det ju inte. Jag själv har under tre år förlorat tre barn i min omgivning i SIDS och PSD. Och nästan en till i stroke.
Så massor med kramar tillbaka!!!!!
Nena72 skrev 2007-03-09 08:07:32 följande:
Jag blir fortsatt sjukskriven pga foglossningar. Kan snart inte röra mig Finns det inget "botemedel" mot sådant??Hade aldrig sådana problem när jag väntade dottern.
Vattengympa och som dom andra skriver, kryckor är skönt när det är som värst!!! Ger lite avlastning!