• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vickyb
    little baby skrev 2007-03-08 20:11:13 följande:
    Godkväll tjejer här kommer en liten bild på vår tjej som gnuggar sig i ögat så söt!  ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    Grattis till tjejen!
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    Mjukis82 skrev 2007-03-08 21:32:31 följande:
    Här kommer dagens gnäll....Fy F*N va ont jag har i mina fogar o min rygg!  Det ska mycket till för att jag ska lipa av smärta, men jag kan inte hålla emot längre! *snyft* Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Samma här. Har så otroligt ont i mina fogar. Det har även börjat gå upp lite i ryggen gör svinont och ja blir nästan gråtfärdig varje gång jag skall göra något.
    Idag skall jag gå och jobba, börjar om min. Jobbar till 16.30 idag och jag fattar inte att jag skall orka det med min onda rygg.

Ha en bra dag allisammans.

Kram
  • Vickyb

Måste tillägga "Idag skall jag gå och jobba, börjar om 35 min." 

• Hallonfot

Vickyb: Stackare, se nu till att gå hem om inte ryggen orkar! Det är ju inte meningen att man bara ska orka jobba på dagarna.

• mrsbygg

halloj..
    helt snurrig i skallen svin trött...klädde på saga sen vinka hejdå till dom.
    sambon hade bestämt sig för att jobba idag. så nu är dom påväg me saga till dagis..
    och nu sitter ja här..suck..

vill ha frukost! men har varken bröd eller mjölk hemma...

Denna bäbisen blir nog en kickboxare när den kommer ut. jäklar va den sprakas å slår volter inne i magen..direkt när ja vaknarpå morgonen börjar den..
    Saga sprakades absolut inte såhär mycket!

nehe om ja skulle ta och sova igen nu då!

• Nena72

Jag blir fortsatt sjukskriven pga foglossningar. Kan snart inte röra mig Finns det inget "botemedel" mot sådant??
    Hade aldrig sådana problem när jag väntade dottern.

• solstraalen
    Nena72 skrev 2007-03-09 08:07:32 följande:
    Jag blir fortsatt sjukskriven pga foglossningar. Kan snart inte röra mig Finns det inget "botemedel" mot sådant??Hade aldrig sådana problem när jag väntade dottern.
    Har du kryckor?? Det ska vara bra har jag hört. Kan även tänka mig att de underlättar en del.
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • Emmyss

MEN...nu har jag äntligen fått ändan ur o ska lägga in lite bilder i galleriet. Men jag kan inte! Inte måste man väl vara plusmedlem för det? HAr laddat upp bilden så jag själv kan se den i mitt galleri, men ingen annan kan se den om man kollar...Vad gör jag då för fel, tro?

• SannaKaarina

Mjukis. Vi skulle inte vilja vara utan dig här. du har gått igenom en tragedi som du delar med oss andra. vi kan ingen av oss säga att det är riskfritt. men du visar att även om smärtan aldrig lämnar så finns det sätt att leva vidare. Jag är iallafall väldigt tacksam att du delar med dig din vackra ängel

kramar Sanna

• Karttu

Hejs svejs!

Hur var det med "förbjudna" ostar, går de att äta om de har blivit uppvärmda? Jag har för mig det. Vistte att jag skulle bli och fundera när jag åt ostsås igår med "termiserad" mjölk i, men jag tänkte att jag skulle klara av det, men nu sitter jag här då och funderar om jag har skadat vårt foster... Någon som har detta på klart?!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3