Sylt, fasen vad jobbigt med FK! Jag är själv lite smånervös angående min nuvarande sjukpenning, ni som är sjukskrivna, hur fort har det gått för er att få det beviljat och pengar i handen? Skickade in mitt sjukintyg i fredags, och vill ju gära hinna få ersättning tills det är dags att betala räkningarna...
Beckah, håller tumarna för att du ska få hjälp med GBS:en, för tidig förlossning är ju ingeting man önskar sig!
Solstraalen och Morriz har min fulla sympati. Har själv blivit utsatt för övergrepp som barn, av en dåvarande ingift släkting. Har bearbetat detta i terapi, och det var ingeting som störde mig under min förlossning tack och lov. Hoppas du får bra hjälp Morriz, och att du Solstraalen finner sinnesro avseende din far. *kramar om er båda*
Är förövrigt lite småavis på Solstraalen, som inte har nån halsbränna att tala om... 
Är faktiskt inte ett dugg nervös för förlossningen, hade en helt underbar förlossning när vi fick Molly, och litar på att kroppen fixar det den här gången också. Ok, det gjorde siningt jävla ont, och det tog 32 timmar, men det var fasen det roligaste jag gjort också! Svårt att förklara, men jag gillade verkligen att föda barn!
Hade stor hjälp av lustgasen och EDA, så det planera inför denna också... Det enda jag är riktigt rädd för är kejsarsnitt, så där är vi lika Bäsebus, Beckah och pusselbiten!!
Veronicaq, hoppas ditt onda inte är nåtfarligt, och att det lätt kan åtgärdas!
Här är det en ganska lugn dag, har ingen sjukgymnastik idag, och har slappat i sängen hela förmiddagen med boken "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson. Läste ut den för en stund sen, jisses vad spännande den var! Typ första 110 sidorna var ganska tråkiga, sedan har man 450 spänningsspäckade sidor framför sig! Har legat vaken typ 3 nätter tack vare denna, har inte kunnat släppa den... Rekommenderas varmt om man gillar deckare! I eftermiddag är det dags för BM-besök, hoppas på att få höra hjärtljuden!

Och så är det vår här, *JUBEL*