• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • FruRundberg

Ser att ni pratar om pengar.. jag har jätteångest för att gå hemma med HP samt FP... för jag har en sån enorm hyra + att jag bara kommer att få ut ca8500kr i HP och FP. Min hyra ligger på 7325kr.. sen är det en J-la massa räkningar på det och mat.. fattar inte hur jag kommer att klara mig.. blir tvingad att flytta från mitt hem.. byta lägenhet.. men jag VILL VERKLIGEN INTE!!!!! Jag vill bo kvar här.. tycker jag har redan jobbigt som det är med allt runtomkring mig.. vill inte behöva flytta oxå mitt i allt.. höggravid..*suck*

Men jag har nog inget val.. Gråter

Försöker tänka positivt att allt kommer att bli bra.. det löser sig ändå.. men det är sååå svårt.. när man e ensam å utan pengar.. jag mår verkligen dåligt av det här.. usch.. ska inte klaga mer nu.

Kram på er..

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • xoceta

Jonali låter väldigt tufft, hoppas det löser sig på något sätt det brukar det ju göra eller hur?:) Kram

• MORRIZ

kram på dig joNaLi!
    Det kommer att ordna sig

• zandrisen

Jonali, söka socialbidrag? Borde vara möjligt under tiden du behöver hp och fp. Kolla upp det! I och med att det är en begränsad period så borde det inte vara nåt problem, även om din hyra är ganska hög... *kramar*

• FruRundberg

Jo alltså.. jag kommer få bostadsbidrag.. och underhållstöd.. även barnbidrag.. men det känns så jobbigt att behöva kämpa så.. leva så knapert.. ska se här hur det går..
    allt känns bara så mycket värre kanske än  vad det är..
    Socialbidrag skulle jag verkligen vilja undvika.. been there done that.. jobbigt..

Tack alla för er omtanke..
    kram

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • veronicaq
    hej alla gulliga omtänksamma tjejer!
    allt gick bra idag, gjorde ul på bebben o njure o såånt, hitta inge fel , så ja tror fortfarande på nerv..
    hade lite i urinen så dom skicka odling, men inte märkbart..

fick verkligen super bemötande!jätte gulliga!

kram
    v.23 med lilla killen i magen!
  • solstraalen

Sådär, orkade inte skriva något igår.
    HAr ögnat igenom allt ni skrivit sen igår, och tack för alla era ord angående de jag och Morriz "pratade" om igår.

Var ju på Sibyllekliniken igår och jag är faktist BESVIKEN.

Fick inga bilder för läkarn tyckte endå inte dom skulle bli något bra eftersom bebis inte låg bra enligt honom.
    Sen hade han ju en UL-apparat sen stenåldern.

MEn vi fick de iaf på VHS och vi fick se att snoppen fanns kvar och även se den i MYCKET uppförstorat format

Sätesbebis har jag inte, däremot VET jag nu att moderkakan borde blockera lite rörelser, för min ligger tydligen uppe i taket av livmodern och sen ner en bit i fram, likaså ner en bit bakåt oxå.
    Så där är förklaringen till mina nästan bara känningar vid "fialotta". 
    Det är alltså grabbens boxningar jag känner av där nere   och när jag känner upptill så borde de då vara grabbens kraftigaste sparkar han får till

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen, v25
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3