• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • humlan1973

Jag behövet ett snabt svar! Kan man äta mangol nar man ar gravid?

• humlan1973

Min svärmor star o lagar mat o jag vet inte om man ska ata det?

• Tania

Copernicus: Tack så jättemycket för att du delade med dig av dina erfarenheter. Jag mår bättre nu när jag har läst på lite mer om det. Tanken finns ju fortfarande att hon faktiskt har cancer i skallen, men läkarna hade sagt åt henne att de skulle hjälpa henne med allt och se till att det blev bra.
    Tycker även synd om pappa som har ett jättetungt och stressigt arbete eftersom han äger resturangen (tillsammans med mamma) och får dra det tyngsta lassen. Jag kan ju efter mina timmar gå hem och släppa arbetet medan han tänker på det hela tiden. Nu har jag sett till att han får vara ledig ett par dagar men mer kan jag inte göra...

Efter lunchen ringde jag och frågade om de ville följa med och testa en bil jag sett på nätet så eftermiddagen blev en mysig provtur i en V50 i solskenet.

Kan tillägga att det nog blir den bilen... Löved it!!

• L2K
     Halloj i det härliga vårvädret!!!!

Har läst igen alla sidor sen igår. Tar ju sin lilla tid.
    Välkommen tillbaka Beckah! Kul att alla dina månader som avstängd gick så fort!

Jennsans - såg ditt inlägg om grannens hund. Gäller inte kopplingstvånget från 1 mars (till i höst nån gång) hela Sverige? Då har du ju nåt att ta upp?

ang Niferex - jag åt dom förra graviditeten utan problem. Har klarat mig hittills den här gången!

Solstraalen - När Basse började på dagis sov han fortfarande två gånger men det ändrades ganska snabbt. Dom äter lunch vid elva och sen va han en av dom första att somna och sen väckte dom honom till mellis efter två, så han sov ganska länge. Jag tror det blir en tuff övergångsperiod men blir bättre sen. Och om jag inte minns helt fel somnade väl Saga sent så då kanske hon somnar tidigare istället!
    Och som fler har skrivit, hos oss är det verksamhet på förmiddagen fram till lunch och sen vila.

teenpregnancy - fan vad irriterande med tjuven! Synd att du inte fick en chans att skälla ut dom mitt i all din ilska!

mammab - jag ska på mitt andra besök hos bm nästa vecka. Jag fick order om att ringa efter rutin-ul för att få en tid. Skulle egentligen ha gått redan nu på torsdag men hade då fått en annan bm så jag valde att vänta en vecka extra.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • Vickyb
    Theresa1 skrev 2007-03-13 14:32:44 följande:
    hej, är det bara jag som är bottenlös när det gäller att äta? Blir ju fan aldrig mätt!!!Leverpastejsmackor är mitt allt just nu
    Mumma. Samma här
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • solstraalen

Imorrn är de dags för köns-UL, får vi se om de e en grabb i magen fortfarande

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v25
  • Vickyb
    solstraalen skrev 2007-03-13 19:43:28 följande:
    Imorrn är de dags för köns-UL, får vi se om de e en grabb i magen fortfarande Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v25
    Åh, va spännande
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Jessa6

Åh nu har jag varit iväg och gosat med min kusins bebba, hon föddes för 13 dagar sen, så söt!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3