Halloj i det härliga vårvädret!!!! 
Har läst igen alla sidor sen igår. Tar ju sin lilla tid.
Välkommen tillbaka Beckah! Kul att alla dina månader som avstängd gick så fort!
Jennsans - såg ditt inlägg om grannens hund. Gäller inte kopplingstvånget från 1 mars (till i höst nån gång) hela Sverige? Då har du ju nåt att ta upp?
ang Niferex - jag åt dom förra graviditeten utan problem. Har klarat mig hittills den här gången!
Solstraalen - När Basse började på dagis sov han fortfarande två gånger men det ändrades ganska snabbt. Dom äter lunch vid elva och sen va han en av dom första att somna och sen väckte dom honom till mellis efter två, så han sov ganska länge. Jag tror det blir en tuff övergångsperiod men blir bättre sen. Och om jag inte minns helt fel somnade väl Saga sent så då kanske hon somnar tidigare istället!
Och som fler har skrivit, hos oss är det verksamhet på förmiddagen fram till lunch och sen vila.
teenpregnancy - fan vad irriterande med tjuven! Synd att du inte fick en chans att skälla ut dom mitt i all din ilska!
mammab - jag ska på mitt andra besök hos bm nästa vecka. Jag fick order om att ringa efter rutin-ul för att få en tid. Skulle egentligen ha gått redan nu på torsdag men hade då fått en annan bm så jag valde att vänta en vecka extra.