Hello flickor!
Kikar in en liten snabbis innan jag ska iväg till dietisten. Hoppas att allt är bra med er alla! Här e det ganska OK nu, men hade en fruktansvärt jobbig dag igår, slutade med att vi åkte in till förlossningen för att vi var superoroliga... lilla pluttan hade varit så stilla hela dagen. Men allt var bra, tack o lov! Finns mer att läsa i min blogg (
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b40973.html) För den som är intresserad!
Ska iväg nu som sagt, men vi ses senare idag!
zandrisen: Vill inte skrämma upp dig vad gäller ersättning från FK... MEN! När jag blev halvt sjukskriven i juli (pga förlusten av Isabelle) och fick inte de första pengarna förräns i november. Detta är säkerligen ett extrem-fall, men jag tror inte att du ska räkna med att du har pengar till detta månadsskifte, men ring och tjata på dom - det är det enda som hjälper!
mammab: Tuff sits med ekonomin... hoppas att det löser sig!
Ang. skukskrivning under grav. Så har det förslaget om att man ska räkna på de faktiska 12 månaderna bakåt inte gått igenom! Det är vad jag har hört när jag har frågat dom på FK... tur för mig kan jag säga som inte har jobbat fullt sen Isabelle föddes och har varit helt sjukskriven sen i januari!
kissmekate: Välkommen hit!
JoNaLi: Usch, det låter tufft!

Hoppas att det ordnar sig!
Min sambo yrkar också på att han vill ha ganska mycket av dagarna... vi får väl se!