Beckah82 och little baby, Jag hoppas definitivt att det kommer att gå bättre för er, lider med er. Förstår inte heller hur vissa inom sjukvården kan tänka så som de gör. Little baby jag har inte heller någon aning om vad mina smärtor är för något, jag tror att det är foglossning men jag tvivlar på det.
Ska träffa läkaren nästa vecka ändå pga mina bröstvårtor. Just det, är det någon här som har
SVÅÅÅÅÅÅR eksem? Jag har nämligen det och ända sedan denna graviditet har det gett sig på mina bröstvårtor vilket har gjort att jag har kliat upp dem så att de har börjat vara.
Vi gick till läkaren men han ville ge mig penicillin för det men biverkningarna gjorde att jag kliade ÄNNU MERA!
Jag måste nu varje dag sätta kompressorer på mina bröstvårtor plus Mildison kräm som kostar apa och som man måste få recept till. Tar jag av mig kompressorn så är bröstvårtorna jättefina och mjuka. Men efter ett par timmar så börjar det sippra ut var igen!!
ARGH! 
Jag kliar inte dem längre men fan vad varet bara fortsätter! Det är inte råmjölk för det blir hårt och gult efter ett tag. Någon med liknande problem

Jag vill jättegärna kunna amma men hur fan ska jag göra det med variga bröstvårtor?
Ang bebisgrejer, har köpt en del men har inte pengar just nu, när börjar man få ut sin havandeskapspenning? vet ni det? Jag studerar för tillfället och har inte arbetat alls på ett tag så jag kommer att få det lägsta men när börjar man få pengarna?
Så, nu har jag skrivit av mig