• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • LindaoJohan

godmorgon på er! Nu känner jag äntligen bebis VARJE dag!! eller på kvällarna! När jag lägger mig för att sova sätter den igång, nästan så det blir svårt att sova. Då ligger min sambo där med handen på magen å känner, sååå mysigt!! Men har börjat få en del sammandragningar ... det spänner till å från i magen å det gör rätt så ont, men men, bebis vverkar ju må bra iallafall! Å imorn ska lilla bebis flyga flygplan oxå!

• mrsbygg

mjaha, idag hade ja tänkt städa å ha mig här hemma..dags att få iordning här nu..

är det bara jag som blir sugen på städa å rensa i det fina vädret? haha jag är knäpp

ska snart sätta igång, men inte riktigt än

• LindaoJohan

mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra!

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 08:23:32 följande:
    mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra! www.lindisen.bloggagratis.se
    hehe jag tycker d är så härligt väder vill bara få fint å snyggt inne!

hoppas på pengar snart så man kan få iorning på balkongen, köpa möbler å en jäkla massa blommor...har solen ligger på på morgonen så det blir alldeles varmt å skönt där inne..den är hel inglasad från golv till tak så känns som sommer där ute ibland
  • LindaoJohan
    mrsbygg skrev 2007-03-16 08:28:24 följande:
    mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra! www.lindisen.bloggagratis.sehehe jag tycker d är så härligt väder vill bara få fint å snyggt inne!hoppas på pengar snart så man kan få iorning på balkongen, köpa möbler å en jäkla massa blommor...har solen ligger på på morgonen så det blir alldeles varmt å skönt där inne..den är hel inglasad från golv till tak så känns som sommer där ute ibland
    Gu va färligt med inglasad balkong! önskar jag med hade det! Jag har sol från 9,30-16-tiden! jättehärligt! problemet är att många växter har en förmåga att torka ut... hinner ju inte vattna hela tiden direkt... men ska hitta något tåligt för den här sommaren! BAlkongmöbler har jag hittat på ikea i trä. soffa, bord och två fåtäljer för 999:-! Får bara plats med en fåtölj men ska köpa!!!!!

Nä nu ska jag till mamma och äta frukost (grannar!)
  • Hallonfot

Nu var det några dagar sedan jag var inne. Har skummat igenom sidorna men inte orkat/hunnit läsa igenom allt.

Mjukis: Vad skönt att allt var bra. Min bebbe har varit jättelivlig länge så jag skulle bli jätteorolig om det var lugnt en dag.

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 08:35:05 följande:
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 08:23:32 följande: mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra! www.lindisen.bloggagratis.sehehe jag tycker d är så härligt väder vill bara få fint å snyggt inne!hoppas på pengar snart så man kan få iorning på balkongen, köpa möbler å en jäkla massa blommor...har solen ligger på på morgonen så det blir alldeles varmt å skönt där inne..den är hel inglasad från golv till tak så känns som sommer där ute iblandGu va färligt med inglasad balkong! önskar jag med hade det! Jag har sol från 9,30-16-tiden! jättehärligt! problemet är att många växter har en förmåga att torka ut... hinner ju inte vattna hela tiden direkt... men ska hitta något tåligt för den här sommaren! BAlkongmöbler har jag hittat på ikea i trä. soffa, bord och två fåtäljer för 999:-! Får bara plats med en fåtölj men ska köpa!!!!!Nä nu ska jag till mamma och äta frukost (grannar!) www.lindisen.bloggagratis.se
    ohh...ja hitta på europamöbler ett litet runt bord å två stolar komemr inte ihåg va d kostar men d får inte plats så mycket mer..den är ganska liten..
  • mrsbygg

Ny magbild försten gå in å kika å skriv va ni tycker..

den har krymt!! massor..fattar inte..jätte skumt. drar ja in magen så ser jag nästan ogravid ut!

• mrsbygg

haha, prata min vikt me sambon på msn..
    ja fråga om han tyckte ja gått upp mycket denna graviditeten...för ja tycker jag gjort det fast jag äter allt möjligt onyttigt!

"nä.." "du är hot"..hehe så söt. blev man nästan lite glad

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3