Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

humlan1973 skrev 2007-03-16 11:14:55 följande:
    Hehe hihi, samma har! Skont att hora att det ar fler med forstora brost. Ar sa trott pa dem... Normalt ar jag 70g. Onskar att de vore 70c. det vore perfect...Men Gustaf melbin i gamla stan ar super bra. De har allt, aven amnings bh.
    ohhhh d är mitt favorit bh ställe!! går alltid dit när ja är i sthlm...bor juh i v-ås så åker inte ofta dit..

men köper alltid me mig en bh därifrån när ja är i sthlm!! super service och snygga bh:ar..
    inte sånna här tråkiga å tantiga, som d oftast bara finns i större storlekar!
  • mrsbygg

puh hämtat saker som ja hade hos min pappa..min rygg går snrat av känns det som!

men men..nu ska det vär städas...lite iaf

• mrsbygg

baaahh, stor städning är inte gjort för gravida AAAJJ MIN RYGG!! säger ja bara...

har två rum kvar. vårat å sagas, sen ska det moppas i vardagsrummet sen är d klart

as fint väder här, klarblå himmel å solen skiner..blåser lite mycket men d är bara skönt..

nehe..åka å hämta skit ungen då så d blir lika mycket å städa igen efter 10 min..suck..

• mrsbygg

när det gäller trosor har ja mina vanliga, låga boxer eller hipster!

puh, nu har man proppat i sig massa go mat igen
    köpte en grillad kyckling, sen gjorde jag egen klyftpotatis och taziki (stavning?)..
    sen gjorde ja en stor sallad me massa fetaost i, och så vitlöksbröd såklart!!

nu ser hela familjen ut som små runda bollar hehe..

nehe..lite godis på det här då

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-03-16 19:13:35 följande:
    mammab - lät mumsigt! Här blev det också tzatziki! Och tomat och fetasallad med kalamataoliver. Till det åt jag pannbiff med biftekikrydda. Synd att du inte skrev om allt ditt gottiga tidigare så jag kunde ha kommit på att vi också hade vitlöksbröd tidigare. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    ohh ditt lät oxå gött!!

lagt ut lite bilder på vårat vardagsrum, efter städning idag hehe..
    satt upp lite tavlor osv oxå så snart är d äntligen klart..

fattas bara en matta, sen ska ja fixa fonhörnan ska upp bokhyllor som ja kikat på, sen ska gungstolen målas och kläs om! sen är det klart..sakta men säkert
  • mrsbygg

vickyb: massa kramar till dig! allt kommer fixa sig oavsett om du lämnar karln eller inte!

här blev man väckt av en super pigg tjej. skit unge

ska snart sätta igång å städa klart här, ska börja me vårat sovrum. sen ta mig ann sagas rum, men där hjälper hon till så inte så jobbigt hehe...

kommer lite folk hit ikväll å vi ska spela poker. hoppas ja vinner denna gången!!
    Kom 2:a när vi spela för några helger sen..haha körde ut sambon på första handen Räcka ut tungan
    haha han blev lite små sur där men skoj va det...
    ganska bra på texas hold'em...nehe ska sätta mig å spela lite på internet, sen sätta igång å städa!

• mrsbygg
    annki72 skrev 2007-03-17 11:03:23 följande:
    Vickyb, kramar till dej och ett stort Grattis till stora tjejen!!mammab. var inne och kolla på din bilder på ditt hem. Gud vad fint du har, du får gärna komma hem till mej och styla om mitt hem Är så sugen på att göra om hemma innan bebisen kommer, möblera om och måla väggar, men har inga ideér
    ohh tack! jag hjälper gärna till! älskar å inreda å hålla på..nått ja skulle vilja jobba med. men skulle nog inte palla med utbildningen...
  • mrsbygg

hua, jag har hunnit me å fixat lunch å städat vårat sovrum..plus röjt undan en del i sagas rum!
    nu ska tavlan upp i sovrummet men det får jonas göra när han kommer hem från träning!

• mrsbygg

fan så ont ja har i ryggen å ner i svanken..kan inte stödja mig ordetligt på benen gör svin ont!!

ska försöka få på mig lite kläder sen spöa skiten ur alla i poker å vinna lite pengar

• mrsbygg

äsch...kom trea i pokern..jaja..

nu är det bara 3 snor fulla skit ungar här och sambon som är full iaf...
    små drygt och vara en nykter gravid tjej me ett tålamod och temprament på NOLL...
    grrrrrrr....

lägg dig då, kom sambon med som förslag. jo tack skulle jag gärna vilja göra, men hög musik å folk som sitter å as garvar för det minsta lilla så njä inte så lätt å somna då..

måste upp tidig imorrn och hämta saga hos sin mormor oxå, skulle helst komma innan 10 för dom skulle åka bort..skoj skoj..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3