• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Jen2006

Sylt:
    Jag vill INTE behålla storleken på mina bröst. Tyckte om dem som de var innan, nu känner jag mig bara tjockare pga stora bröst!!! Men det är väl olika

• Sylt

Jen --> Om man börjar på 70A så är det alltid kul med en lite hylla som omväxling Flört

Sd --> Har jag så fort jag rör mig fortare än en snigel....

Vikt --> Hrm.... har gått upp ÅTTA kilo hittills, jag som tänkte hålla det på "lagom" nivå..... Men det är precis som kroppen bara suger i sig/behåller allt jag äter. Ja, ja kan kanske vara bra att ha till amningen...

• mrsbygg

suck..vill ha hem min saga...
    vi ringde hennes farmor, då hade hon åkt på magsjuka igår kväll så hon kunde nte skjutsa hem saga nu för hon mådde tydligen dåligt!

så nu väntar vi på att sagas fasters sambo ska vakna så han åker å hämtar henne..
    bara inte saga blir sjuk nu igen orkar inte me kräkor en gång till!!

usch, magen blir stenhård så fort ja anstränger mig lite, har precis dammsugit hela lägenheten och jag blev stenhård på en gång. sen så jävulskt ont i min rygg å fogar!!
    sambon sa åt mig å vila lite, men va fan hatar å bara gör en sak i taget önskar ja hade massor av armar så ja kunde göra allt på en gång

• LindaoJohan

var precis hos mamma. MIn brorsa hade rensat ut barnkläder från hans två barn! Snacka om lycka! hi hi, som en schoppingrunda, men gratis! Fick så otroligt mycket fina saker, allt från små trosor å strumpor till bodysar, tjocka tröjor och finkläder! Har rensat ut det som är från 1-3 månader, det blev tre påsar! Sedan kan jag hämta nytt när den är större!

• Giafia

När går man in i 3:e trimestern egentligen?
    Nu var det min tur att drabbas av förkyllning. Har hostat så jag tror att lungarna skall följa med:(

• mrsbygg
    Giafia skrev 2007-03-04 13:32:19 följande:
    När går man in i 3:e trimestern egentligen?Nu var det min tur att drabbas av förkyllning. Har hostat så jag tror att lungarna skall följa med:(
    v.25 är tredje!!
  • mjauen

Giafia:
    timester tre är kalendermånad 7-9.
    va tråkit att vi alla ska drabbas av förkylning!
    min börjar ge med sig lite nu, men är fortfarande snuvig och hostar. måste tillbaka till jobbet imorgon. *suck*
    nån annan som börjar va trött på sitt jobb?

• Tania

Ååååååh.... va trött jag blir på sjukdomar!!!!!!

Lillkillen gnäller och gråter fortfarande och ändå har han fått en dos till av alvedon. Jag vet ju hur det känns och det gör det ännu värre. Själv var jag ett öronbarn när jag var liten och hade inflammationer var å varannan dag. Som tur är har han bara haft det en gång tidigare så han har nog inte ärvt nåt sånt från mig. Visserligen är jag helt hundra på att mina problem var pga att mamma rökte under grav. Har hörs en studie om öronbarn och kopplingen med rökning under grav. så jag tror ju att det var därför jag hade problem.

Hoppas att han blir bättre i alla fall... ska skicka iväg Micke för att köpa flytande Ipren eftersom det är inflammationsdämpande också, det är inte alvedon.

• Giafia

Jag lider med er som har sjuka barn hemme, måste vara fruktansvärt.

• LindaoJohan

åh måste få klaga lite, igen...

har nu städat å fixat å e bara halvklar... men smärtan i ryggen är för fan olidlig alltså!!! Börjar gråta här hemma för mig själv för det gör så ont! Hur länge ska man ha det så, hela graviditeten eller???

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3