Halloj alla
-bejbs!
Puh... det tog sin lilla tid att läsa igenom allt det ni skrivit i helgen... här har det varit fullt upp så därför har jag inte hunnit vara här inne så mycket. I lördags hjälpte vi ( ehh... eller sambon kanske?!) våra vänner att flytta, och igår så var det fullt ös med renoveringen och nu börjar vi äntligen bli klara, bara listerna som ska målas och sättas på plats... men jag har iallafall fått tillgång till soffan igen! Som jag har längtat!

Ingen hit att sitta i sängen hela tiden när man har ont i ryggen och fogarna!
ang. gympa: Jag var på vattengympa för gravida igår, första gången... det var sååå skönt! Verkligen något jag rekomenderar!
Pusselbiten: Kramar!
Ang. rök: Har också röt men slutade när jag blev med Isabelle... och precis som ni så är jag överkänslig nu, tycker det är sååå äckligt! Jag jobbade som nagelteknolog (är utbildad till det) när jag väntade Isabelle, och när det kom kunder som luktade rök om fingrarna fick dom stränga order om att gå o tvätta sig plus att jag bjöd på ett tuggummi! Hahaha!
little baby: Lycka till på UL:et... såå avis jag blir! Vi ska ju också göra 3D, men det är inte förräns den 30/3, evigheter tills dess ju!
jessa6: Stort grattis på födelsedagen!