mrsbygg skrev 2007-03-04 15:14:28 följande:
fan...beställde tyg till sovrumemt som vi skulel göra gardniner av..lämna tyger till mamma som är jätte duktig på att sy.hämta gardinerna nu..vi bor i lakadana lägenheter så hon visste va d skulle vara för mått och jag sa hur ja ville ha dom..mmm eller hur..kanalen upptill där stången ska sitta är för trång så blir skit fula väck upptill..sen är dom 10 cm för korta!!tyget gick fan på 1200...får se om ja kan fixa det själv. bara så irriterad å förbannad..sen lucktar tyg helvetet rök oxå..hon röker nämligen..över känslig nu när man är gravid..arg är jag iaf...
Usch. Jag förstår precis hur du menar med röken. Jag HATAR när min svärmor kommer med presenter och grejer till oss för de luktar ALLTID surt av gammal inpyrd rök. Så fort hon och hennes sambo varit här så känner man det på lukten. Den hänger kvar i flera timmar efter att de åkt hem.
En gång var de barnvakt när vi skulle ut å käka på resturang och vi var väl borta i max två timmar den kvällen. När vi kommer hem får vi slänga alla kuddar och tygöverdraget på soffan i tvättmaskinen.
Så jäkla tråkigt.
Melle får inte vara i deras hus för att de röker inne. En gång när han var bebis var Micke där och hälsade på utan mig och när de kom hem så stank Melle rök!! En bebis på 5 månader ska INTE lukta RÖK!!!!!!
Om de vill träffa honom får de komma hit annars får det vara. Vi har valt ett liv utan sånt skit och de får rätta sig efter oss helt enkelt.