Hälsningar från Beckah82 (min syster):
Hej alla i tråden! Saknar er och framförallt allt tjat

nog är det en del tjat inne i julimammors eget forum
http://julimammor.egetforum.se men vi är så få som tjötar
Vore jätteskoj om alla som är medlem där åtminstone skrev ETT inlägg

många ligger på noll inlägg ännu
Det är inte så krångligt som det ser ut. Snacket här inne på FL ska ju fortsätta som vanligt såklart

det andra forumet är utöver

skönt när vagndiskussioner, gravidkrämpor och namnförslag slipper mixas i samma tråd och när alla hinner se allas inlägg...här inne försvinner ju inläggen så fort och alla diskussioner ¨går om och om igen.
Hoppas det är bra med alla iallafall...med mig är det så där...
Var inne på forlossningen i onsdags pga sammandragningar. Livmoderhalsen var inte påverkad så det var ju bra. Sammandragningarna har sedan övergått i förvärkar (alltså de gör ont som svag mensvärk ungefär). Ca 1 gång i timmen om jag är helt i vila, men oftare om jag är uppe och rör mig. Fick skitont i lördags när vi gick i ett par affärer...ont mellan benen så jag vet inte om jag fått tillbaka åderbråcket (hade när jag väntade Victor).
Pratade med förlossningen igen på lördag kväll och fick veta att förvärkarna med all sannolikhet beror på min foglossning, att den trycker på och skapar värkarna. Från vecka 26 kunde jag komma in och få gjort en kurva (det är för tidigt nu för att registreras tydligen) och eventuellt få medicin för att ta bort förvärkarna.
Men jag är nöjd sålänge det inte påverkar livmoderhalsen och sätter igång en förlossning iallafall. Ont har jag redan haft så länge så det är jag van vid.
Hoppas vi ses i andra forumet även om ni såklart fortsätter skriva här
beckah@mensa.se
busig.sida.nu
Kram/ Beckah