• Lisa 74

Täby

Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!

• Svar på tråden Täby
  • Essi73

Imponerad av att ni minns vad lärarna hette Jag minns inte ett smack! Men jag skrattar gott nu.

• Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:16:14 följande:
    Kajee skrev 2007-03-06 23:14:24 följande: Essi73 skrev 2007-03-06 23:11:40 följande: Ha vi gifte oss i Täby Kyrka 28:e maj 1994?salsita - vi missade nog varandra - jag gick där en del år innan dig antar jag 1979-1981.Lärare, Stuube, Hartwig, Berit i musik“I, not events, have the power to make me happy or unhappy! Hahaha! Hartwig?!? Du skojjar. Hade henne i Tibble och det var blev ju därefter... Id quot circumiret, circumveniat.

Kan du tänka dig då att man i sin nuvarande karriär som lärare blir utsedd att ha Kemi som specämne på ämnesträffarna - och så vandrar man in i salen och där sitter hon! Hartwig!

salsita! Stuube - hade han med sig sin tuba? *asg*

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:20:05 följande:
    Imponerad av att ni minns vad lärarna hette Jag minns inte ett smack! Men jag skrattar gott nu.
    Jag var ju skötsam sa jag ju! *s*
  • Kajee

Dessutom var ju Haglund i filosofi pappa till en annan gammal klasskompis...

• Ungen

Jag hade en herre som rektor. Inte alla hästar hemma där riktigt.

Essi
    Jag brukade hinna före mamma och pappa hem för att ta emot och slänga alla brev som skickades hem hua

Kajee
    Jag hade också P-O Wester, han ville ju bara fika hela tiden...

Id quot circumiret, circumveniat.
  • salsita

ha ha ha nej ingen tuba, men jag minns att han tillsammans med bla Roberto hade ett band som spelade i matsalen =D
    Härliga minnen
    Nu ska jag gå och lägga mig, men tack alla för roliga minnen...

• Kajee

Jag var klasskompis med Matte Randér som en period var sidekick till Luuk i sen kväll med Luuk. *skryta skryta* Det lustiga är att jag på nån hemsida läste att han var från Göteborg! Pfff - han är ju från TEEEEby

• Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:20:11 följande:
    Ungen skrev 2007-03-06 23:16:14 följande: Kajee skrev 2007-03-06 23:14:24 följande: Essi73 skrev 2007-03-06 23:11:40 följande: Ha vi gifte oss i Täby Kyrka 28:e maj 1994?salsita - vi missade nog varandra - jag gick där en del år innan dig antar jag 1979-1981.Lärare, Stuube, Hartwig, Berit i musik“I, not events, have the power to make me happy or unhappy! Hahaha! Hartwig?!? Du skojjar. Hade henne i Tibble och det var blev ju därefter... Id quot circumiret, circumveniat.Kan du tänka dig då att man i sin nuvarande karriär som lärare blir utsedd att ha Kemi som specämne på ämnesträffarna - och så vandrar man in i salen och där sitter hon! Hartwig!salsita! Stuube - hade han med sig sin tuba? *asg*“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Jag vrider mig av garv just nu. Behöver kanske inte tillägga att hon inte var min favvo
    Id quot circumiret, circumveniat.
  • Kajee
    salsita skrev 2007-03-06 23:22:19 följande:
    ha ha ha nej ingen tuba, men jag minns att han tillsammans med bla Roberto hade ett band som spelade i matsalen =DHärliga minnen Nu ska jag gå och lägga mig, men tack alla för roliga minnen...
    Roberto - just det - honom hade inte jag. Jag hade Eva Eriksson.
  • Essi73

Ungen *asg* så du kom undan värstingsamtalet du.. Jag hade iofs med mig min mkt mkt lugna pappa som kunde förklara att dottern nu bara var lite skoltrött, för han mindes själv hur det kunde vara. *Min idol*

Svar på tråden Täby