Täby
Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!
Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!
Imponerad av att ni minns vad lärarna hette
Jag minns inte ett smack! Men jag skrattar gott nu.
Kan du tänka dig då att man i sin nuvarande karriär som lärare blir utsedd att ha Kemi som specämne på ämnesträffarna - och så vandrar man in i salen och där sitter hon! Hartwig!
salsita! Stuube - hade han med sig sin tuba? *asg*
Dessutom var ju Haglund i filosofi pappa till en annan gammal klasskompis...
Jag hade en herre som rektor. Inte alla hästar hemma där riktigt.
Essi
Jag brukade hinna före mamma och pappa hem för att ta emot och slänga alla brev som skickades hem
hua
Kajee
Jag hade också P-O Wester, han ville ju bara fika hela tiden...
ha ha ha nej ingen tuba, men jag minns att han tillsammans med bla Roberto hade ett band som spelade i matsalen =D
Härliga minnen
Nu ska jag gå och lägga mig, men tack alla för roliga minnen...
Jag var klasskompis med Matte Randér som en period var sidekick till Luuk i sen kväll med Luuk. *skryta skryta* Det lustiga är att jag på nån hemsida läste att han var från Göteborg! Pfff - han är ju från TEEEEby
Ungen *asg* så du kom undan värstingsamtalet du.. Jag hade iofs med mig min mkt mkt lugna pappa som kunde förklara att dottern nu bara var lite skoltrött, för han mindes själv hur det kunde vara. *Min idol*