• Lisa 74

Täby

Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!

• Svar på tråden Täby
  • Kajee

Hartwig fick barn när jag gick i 9:an. Hon hade med barnet på avslutningen. Det var ett barn med tre valkar på armarna - det tyckte jag var lite imponerande. Hon ser likadan ut nu - men kortare och med kortare hår.
    Var väl inte min favvo heller direkt...

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Essi73
    Kajee skrev 2007-03-06 23:23:08 följande:
    Jag var klasskompis med Matte Randér som en period var sidekick till Luuk i sen kväll med Luuk. *skryta skryta* Det lustiga är att jag på nån hemsida läste att han var från Göteborg! Pfff - han är ju från TEEEEby “I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Jag mötte Lassie
  • Ungen
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:24:11 följande:
    Ungen *asg* så du kom undan värstingsamtalet du.. Jag hade iofs med mig min mkt mkt lugna pappa som kunde förklara att dottern nu bara var lite skoltrött, för han mindes själv hur det kunde vara. *Min idol*
    Ja juste pappa du har.

(Mina föräldrar hade förmodligen trott att de hade tagit fel på dotter, jag var ju den skötsamma ) Jag var inte så skoltrött utan tyckte att Tibble var värdelöst och "strejkade" mer eller mindre. Lärarna var under all kritik.
    Id quot circumiret, circumveniat.
  • Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:25:38 följande:
    Hartwig fick barn när jag gick i 9:an. Hon hade med barnet på avslutningen. Det var ett barn med tre valkar på armarna - det tyckte jag var lite imponerande. Hon ser likadan ut nu - men kortare och med kortare hår. Var väl inte min favvo heller direkt...“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Kände hon igen dig? Vad sa hon?
  • Kajee

på Tibble har jag för mig att vår bildlärare (en gammal skinntorr gubbe) var gift med en sura (och lika skinntorra) bibliotekarien...

Jag skulle ha loggat ut för länge sen juuuuuu Cool

• Essi73

Ingen som började sin discokarriär på Zig-Zag då? Discot i Tibblehallen?

• Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:27:37 följande:
    Kajee skrev 2007-03-06 23:25:38 följande: Hartwig fick barn när jag gick i 9:an. Hon hade med barnet på avslutningen. Det var ett barn med tre valkar på armarna - det tyckte jag var lite imponerande. Hon ser likadan ut nu - men kortare och med kortare hår. Var väl inte min favvo heller direkt...“I, not events, have the power to make me happy or unhappy! Kände hon igen dig? Vad sa hon? Id quot circumiret, circumveniat.

Jo hon sa...
    -Har inte vi träffats förut?
    -Jo.
    -Har du en äldre bror? (trist fråga - samma som för x antal år sen...)
    -Jo.
    -Var har jag träffat dig då?
    -Näsby Park för ett antal år sen.
    -Just det! Och du hette xxxxxxxx
    -Just.
    -Nämen vad kul. (stort vargleende)

-eeeh - ja...

• Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:30:18 följande:
    Ingen som började sin discokarriär på Zig-Zag då? Discot i Tibblehallen?
    nej - kanske efter min tid - i Tibble såg jag syrran spela basket, vimlade runt för att hitta rätt sal på gympalektionerna och hade fejder mot Åva i stora hallen.  
  • Ungen

Kajee
    hahaha!

Essi
    Min disco-karriär började på Musikhuset runan. Jag var till och med så duktig att jag vann lite danstävlingar med mina moves.

• Kajee

Det var Kemiträff idag föresten hehehe - men jag slank ut eftersom dottern måste till talpedagogen...
    Jag har tränat henne länge på att säga äjj istället för R och noga planlagt alla talpedagogbesök till samma tider som Kemiträffarna. Cool Skrattande  

Svar på tråden Täby