• Lisa 74

Täby

Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!

• Svar på tråden Täby
  • Essi73

Fejderna Tibble vs. Åva.. ja voi voi voi *asg* Kajee

Ungen Musikhuset Runan, var inte det i Hägernäs? Har svaga svaga minnen av det, det kändes så.. välstädat! Men jag hade betalat en slant för att se dina moves på vidoe idag

• Kajee

Tror att vi mest "skyfflade jord" med fötterna när vi dansade - i alla fall på mellanstadiet. Det är inte jämförbart med äldsta tjejen och hennes kompisar idag - uj ujuj

Runan - det låter mer som kyrkbyn tycker jag...

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Essi73
    Kajee skrev 2007-03-06 23:34:06 följande:
    Det var Kemiträff idag föresten hehehe - men jag slank ut eftersom dottern måste till talpedagogen...Jag har tränat henne länge på att säga äjj istället för R och noga planlagt alla talpedagogbesök till samma tider som Kemiträffarna.     “I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    *Asg* ajj istället för R.. snygg plan bejb!
  • Ungen

Kajee
    Väldresserad dotter Hälsa Hartwigan från mig (typ från hon som "flipped her the bird") Nu tror ni att jag är värsta värstigen vilket jag inte ärGenerad

Essi
    Runan i Kyrkbyn. DiscJockey var Toto (han var bäst). Mina moves var grymma. Så grymma att jag blir högröd nu när jag tänker på dem. Om jag nånsin visar dem igen så får du slanta rejält

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Essi73

Juust det, de taffata stegen, höger vänster, höger vänster. Alla tjejer i en ring, höger vänster, höger vänster. Vi hade väl sett på dagens dans med sketastora ögon och bara suckat avundsjukt, i hemlighet förståss!

• Kajee

Som vi hajj tjänat!

(Vad är en berb???   )

• Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:37:29 följande:
    KajeeVäldresserad dotter Hälsa Hartwigan från mig (typ från hon som "flipped her the bird") Nu tror ni att jag är värsta värstigen vilket jag inte ärEssiRunan i Kyrkbyn. DiscJockey var Toto (han var bäst). Mina moves var grymma. Så grymma att jag blir högröd nu när jag tänker på dem. Om jag nånsin visar dem igen så får du slanta rejält Id quot circumiret, circumveniat.
    Det är du visst det Ungen - försök inte!
  • Essi73

Ungen, nu undrar maken om jag är hög eller åkt på havandeskapsförgiftning så mycket jag garvar här!
    Kyrkbyn ja, jag saaa att det var städat!

• Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:37:32 följande:
    Juust det, de taffata stegen, höger vänster, höger vänster. Alla tjejer i en ring, höger vänster, höger vänster. Vi hade väl sett på dagens dans med sketastora ögon och bara suckat avundsjukt, i hemlighet förståss!

*asg dubbelvikt*

vi ställde oss på en lång rad - tjejer på ena sidan - killar på andra - sen gick hela raden med tjejer (eller killar) fram och bjöd upp...

soda stream

• Ungen

Det fanns en kille som var jätte duktig på att dansa (alltså röra sig lite mindre tafatt höger vänster osv) än de andra killarna. Han var hett villebråd på discona må ni tro!

Id quot circumiret, circumveniat.
Svar på tråden Täby