Täby
Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!
Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!
Fejderna Tibble vs. Åva.. ja voi voi voi *asg* Kajee
Ungen Musikhuset Runan, var inte det i Hägernäs? Har svaga svaga minnen av det, det kändes så.. välstädat! Men jag hade betalat en slant för att se dina moves på vidoe idag
Tror att vi mest "skyfflade jord" med fötterna när vi dansade - i alla fall på mellanstadiet. Det är inte jämförbart med äldsta tjejen och hennes kompisar idag - uj ujuj
Runan - det låter mer som kyrkbyn tycker jag...
Kajee
Väldresserad dotter
Hälsa Hartwigan från mig (typ från hon som "flipped her the bird") Nu tror ni att jag är värsta värstigen vilket jag inte är
Essi
Runan i Kyrkbyn. DiscJockey var Toto (han var bäst). Mina moves var grymma. Så grymma att jag blir högröd nu när jag tänker på dem. Om jag nånsin visar dem igen så får du slanta rejält ![]()
Juust det, de taffata stegen, höger vänster, höger vänster. Alla tjejer i en ring, höger vänster, höger vänster. Vi hade väl sett på dagens dans med sketastora ögon och bara suckat avundsjukt, i hemlighet förståss!
Som vi hajj tjänat!
(Vad är en berb???
)
Ungen, nu undrar maken om jag är hög eller åkt på havandeskapsförgiftning så mycket jag garvar här!
Kyrkbyn ja, jag saaa att det var städat!
*asg dubbelvikt*
vi ställde oss på en lång rad - tjejer på ena sidan - killar på andra - sen gick hela raden med tjejer (eller killar) fram och bjöd upp...
soda stream
Det fanns en kille som var jätte duktig på att dansa (alltså röra sig lite mindre tafatt höger vänster osv) än de andra killarna. Han var hett villebråd på discona må ni tro!