Täby
Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!
Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!
Essi 73 - han kan vänta i en av dom där gula små barnbilarna...
HAHAHAHAHAHAHAHAH!
Jag berättade för en kille att jag tyckte om honom också. Det blev platt fall kan jag säga.
Kajee
Fråga om hon får chans på dem också...
Kajee
hahaha.
Vi ringde bara heta linjen *urk* visst busringde vi också men folk började få nummerpres och då plötsligt kunde de ringa tillbaka. F*n vad sraj man var då hehehe
Ja det är ju tydligen ok att mamma ringer hörde jag någon nämna...
Kajee
Ja, det är svårt att säga nej då liksom...
Tjuvringa till Kina vilka jäkla idéer
Vi å vår sida hade pippi på att leka "Sanning eller Kånka" nere på toaletterna i gamla centrum. Den som valde kånka fick bada i lilla fontänen utanför toaletterna, där blomsterbutiken är nu.
Och det var snälla grejer.. en annan var att fylla kondomer med vatten nere på toa, kila in i Storstugan, 16e våningen och viiiips släppa ner dom. Vilken TUR att vi aldrig träffade någon!!
*Nu leder jag värstingligan* ![]()
Börje
Får jag chans på dig?
ja
nej
kanske
Eller ska jag be min mamma ringa?
Heta Linjen!! Minns en snuskfarbror som frågade om "Vi var våta". Vaddå våta, nej vi är torra, är inte alla det liksom, vad menade gubben...???
Hoppsan klockan slår snart tolv. Dags för prinsessan att förvandlas till askUNGEN
Tack så hemskt mycket för en väldigt rolig kväll. Jag kommer sova med ett leende på läpparna.
Just ja - det var en fontän där. Jag vågade aldrig vara med på Sanning eller Kånka... ![]()
Men en klasskompis (oj vad många klasskompisar jag haft) hängde sig ut på 12:e våningen i Storstugan från fönsterbläcket med händerna... Det var samma kille som under en engelskalektion med Wallis på Tibble klättrade ut genom ett av dom bakre fönstrena, sedan klev på fönsterbläcket hela vägen fram till fönstret framme vid katedern och knackade på fönstret. Wallis trillade av stolen...
Vi lekte handtag famtag klapp eller kyss. Vem valde inte kyss jämt
(Kunde inte låta bli...)
Åååh GUD vad jag har skrattat ikväll bejbs!
Tack ska ni ha för en tokrolig kväll, nu kan maken andas ut här, hans fru har blivit normal igen.
Ses igen I shall hope
puff