• Lisa 74

Täby

Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!

• Svar på tråden Täby
  • Ungen

Essi 73 - han kan vänta i en av dom där gula små barnbilarna...
    HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Jag berättade för en kille att jag tyckte om honom också. Det blev platt fall kan jag säga.

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Essi73
    Kajee skrev 2007-03-06 23:49:19 följande:
    Jag lägger beslag på hennes dator och sprider ut att hon är kär i Erik... och Niklas... och Calle...gryymt “I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Kajee du är grym morsa bejb, på vår tid fick vi utegångsförbud
  • Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:49:19 följande:
    Tjuvringde till KINA???
    Ja. Faktiskt.
    Hon var kattvakt hemma hos några som hennes pappa kände lite vagt... Så jag hängde med och matade katten. Och så hittade vi den där skivan... Thriller... spelade som tokiga. Och så skulle hon tjuvringa. Så Lotta tog telefonkatalogen och slog först riktnumret till Kina och sen några siffror. Någon svarade och hon sa: "Ursäkta jag har visst kommit fel." och så la hon på. Vi räknade ut sen att klockan måste ha varit ca tre på natten för den stackars kinesen. Jag har ingen aning om vad telefonräkningen för katt-familjen blev sen...
    ?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Ungen

Kajee
    Fråga om hon får chans på dem också...

• Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:51:33 följande:
    Kajee skrev 2007-03-06 23:49:19 följande: Jag lägger beslag på hennes dator och sprider ut att hon är kär i Erik... och Niklas... och Calle...gryymt “I, not events, have the power to make me happy or unhappy!Kajee du är grym morsa bejb, på vår tid fick vi utegångsförbud
    Jag kan inloggningen på hennes MSN!!! *skrattar diaboliskt*
  • Ungen

Kajee
    hahaha.

Vi ringde bara heta linjen *urk* visst busringde vi också men folk började få nummerpres och då plötsligt kunde de ringa tillbaka. F*n vad sraj man var då hehehe

• Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:52:55 följande:
    KajeeFråga om hon får chans på dem också... Id quot circumiret, circumveniat.

Ja det är ju tydligen ok att mamma ringer hörde jag någon nämna...

• Ungen

Kajee
    Ja, det är svårt att säga nej då liksom...

• Essi73

Tjuvringa till Kina vilka jäkla idéer

Vi å vår sida hade pippi på att leka "Sanning eller Kånka" nere på toaletterna i gamla centrum. Den som valde kånka fick bada i lilla fontänen utanför toaletterna, där blomsterbutiken är nu.

Och det var snälla grejer.. en annan var att fylla kondomer med vatten nere på toa, kila in i Storstugan, 16e våningen och viiiips släppa ner dom. Vilken TUR att vi aldrig träffade någon!!
    *Nu leder jag värstingligan*

• Kajee

Börje
    Får jag chans på dig?
    ja
    nej
    kanske

Eller ska jag be min mamma ringa?

• Essi73

Heta Linjen!! Minns en snuskfarbror som frågade om "Vi var våta". Vaddå våta, nej vi är torra, är inte alla det liksom, vad menade gubben...???

• Ungen

Hoppsan klockan slår snart tolv. Dags för prinsessan att förvandlas till askUNGEN

Tack så hemskt mycket för en väldigt rolig kväll. Jag kommer sova med ett leende på läpparna.

• Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:56:47 följande:
    Tjuvringa till Kina vilka jäkla idéer Vi å vår sida hade pippi på att leka "Sanning eller Kånka" nere på toaletterna i gamla centrum. Den som valde kånka fick bada i lilla fontänen utanför toaletterna, där blomsterbutiken är nu. Och det var snälla grejer.. en annan var att fylla kondomer med vatten nere på toa, kila in i Storstugan, 16e våningen och viiiips släppa ner dom. Vilken TUR att vi aldrig träffade någon!!*Nu leder jag värstingligan*

Just ja - det var en fontän där. Jag vågade aldrig vara med på Sanning eller Kånka... Generad

Men en klasskompis (oj vad många klasskompisar jag haft) hängde sig ut på 12:e våningen i Storstugan från fönsterbläcket med händerna... Det var samma kille som under en engelskalektion med Wallis på Tibble klättrade ut genom ett av dom bakre fönstrena, sedan klev på fönsterbläcket hela vägen fram till fönstret framme vid katedern och knackade på fönstret. Wallis trillade av stolen...

• Ungen

Vi lekte handtag famtag klapp eller kyss. Vem valde inte kyss jämt

(Kunde inte låta bli...)

• Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:58:33 följande:
    Hoppsan klockan slår snart tolv. Dags för prinsessan att förvandlas till askUNGENTack så hemskt mycket för en väldigt rolig kväll. Jag kommer sova med ett leende på läpparna. Id quot circumiret, circumveniat.
    Natti natti på dig - sov gott och TACK själv. Skrattande
  • Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:59:43 följande:
    Vi lekte handtag famtag klapp eller kyss. Vem valde inte kyss jämt (Kunde inte låta bli...) Id quot circumiret, circumveniat.
    ååååh - vem sjöng den låten... Totte Wallin!!!
  • Essi73

Åååh GUD vad jag har skrattat ikväll bejbs!
    Tack ska ni ha för en tokrolig kväll, nu kan maken andas ut här, hans fru har blivit normal igen.
    Ses igen I shall hope

• Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-07 00:02:16 följande:
    Åååh GUD vad jag har skrattat ikväll bejbs!Tack ska ni ha för en tokrolig kväll, nu kan maken andas ut här, hans fru har blivit normal igen. Ses igen I shall hope
    Me too
    nighty night
  • upptäcksresande

puff

Today is the tomorrow you worried about yesterday
Svar på tråden Täby