• Lisa 74

Täby

Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!

• Svar på tråden Täby
  • Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:38:32 följande:
    Ungen, nu undrar maken om jag är hög eller åkt på havandeskapsförgiftning så mycket jag garvar här!Kyrkbyn ja, jag saaa att det var städat!
    Säg till honom att om han inte bryr sig om sitt så strandsätter du honom i Täby C. *s*
    ?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Essi73

Kajee åh Gud sluta! Han ringer ambulans snart.. försöker ge mig mun mot mun, jag kippar efter andan!

• Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:39:56 följande:
    Det fanns en kille som var jätte duktig på att dansa (alltså röra sig lite mindre tafatt höger vänster osv) än de andra killarna. Han var hett villebråd på discona må ni tro! Id quot circumiret, circumveniat.
  • Essi73
    Ungen skrev 2007-03-06 23:39:56 följande:
    Det fanns en kille som var jätte duktig på att dansa (alltså röra sig lite mindre tafatt höger vänster osv) än de andra killarna. Han var hett villebråd på discona må ni tro! Id quot circumiret, circumveniat.
    Åååh vi hade en sån på Zig Zag, jag var dööökär i honom. Han var dessutom tokigt lik Michael Jackson och dansade därefter med!
  • Ungen

*asg* min sambo kollar oroat på mig om jag sitter här och gråter. Det rinner tårar från mina kinder.

Oj oj oj. Shit vi borde köra en turné runt Täby. Kajee du kan ju fråga din äldsta om vi kan få hänga på när de ska ut och dansaFörvånad

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Kajee
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:40:58 följande:
    Kajee åh Gud sluta! Han ringer ambulans snart.. försöker ge mig mun mot mun, jag kippar efter andan!
    "Kan Essi73 vara snäll och komma till informationen - hennes make väntar..."

eller

"Vi har en man här som är klädd i mörka byxor och en röd tröja  som letar efter sin fru..."
  • Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:43:08 följande:
    *asg* min sambo kollar oroat på mig om jag sitter här och gråter. Det rinner tårar från mina kinder.Oj oj oj. Shit vi borde köra en turné runt Täby. Kajee du kan ju fråga din äldsta om vi kan få hänga på när de ska ut och dansa Id quot circumiret, circumveniat.
    Ja tjo du - Grattis! Så hon skulle äääääälska mig!
  • Essi73
    Oj oj oj. Shit vi borde köra en turné runt Täby. Kajee du kan ju fråga din äldsta om vi kan få hänga på när de ska ut och dansa

Det får bli till vårkanten för innan dess MÅSTE vi åka de gamla vagnarna och stå och hänga mellan dom!
  • Ungen

Essi
    det kan jag tänka mig om han gillade Michael. Så avancerad var inte denna killen (som förövrigt frgade chans på mig genom en papperslapp som han hade skrivit om jag ville ha chans på honom och en ruta för ja och nej där jag skulle sätta ett kryss...)

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Kajee

Fö så är barnen mina klasskompisar med Börje Salmings barn *skryt skryt igen*
    och han är ju rik och singel...
    tja - man kanske skulle hänga på dotra...

Svar på tråden Täby