• Lisa 74

Täby

Jag är intresserad av trevliga områden i Täby önskar tips! Vill gärna veta var man inte ska kolla efter boende också...Tack!

• Svar på tråden Täby
  • Essi73
    Kajee skrev 2007-03-06 23:43:12 följande:
    Kan Essi73 vara snäll och komma till informationen - hennes make väntar..."eller"Vi har en man här som är klädd i mörka byxor och en röd tröja  som letar efter sin fru..." “I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Ja låt honom triga mig bara lite, bara lite och jag ger igen genom att INTE komma till informationen!
  • Ungen

Kajee
    Hahaha

Essi
    hahaha

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:45:09 följande:
    Essidet kan jag tänka mig om han gillade Michael. Så avancerad var inte denna killen (som förövrigt frgade chans på mig genom en papperslapp som han hade skrivit om jag ville ha chans på honom och en ruta för ja och nej där jag skulle sätta ett kryss...) Id quot circumiret, circumveniat.
    fanns inte alternativet "kanske" - det hade vi..
    ?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:45:45 följande:
    Fö så är barnen mina klasskompisar med Börje Salmings barn *skryt skryt igen*och han är ju rik och singel...tja - man kanske skulle hänga på dotra...“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Hon skulle aldrig mer prata med dig om du inte mutar henne med nåt förstås.
  • Kajee

Essi 73 - han kan vänta i en av dom där gula små barnbilarna...

Michael Jackson har jag hemska minnen av. Jag och min kompis lyssnade på honom när hon tjuvringde till Kina. Jo det är sant!

• Essi73

Ungen ooh då var jag mer vågad än vad din danskille nånsin var. Jag laddade en HEL kväll, sen gick jag fram till "Michael" och berättade att jag gillade honom! Tanken var att säga "Jag är kär i dig" men jag bangade lite i sista minuten.

Han vart jäätte glad och var suverän, men ngt par blev vi aldrig.

• Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:46:14 följande:
    Ungen skrev 2007-03-06 23:45:09 följande: Essidet kan jag tänka mig om han gillade Michael. Så avancerad var inte denna killen (som förövrigt frgade chans på mig genom en papperslapp som han hade skrivit om jag ville ha chans på honom och en ruta för ja och nej där jag skulle sätta ett kryss...) Id quot circumiret, circumveniat.fanns inte alternativet "kanske" - det hade vi.. “I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Vaddå är det ett "gammalt" trick? Nej jag tror inte att jag fick kanske. Han ville ha ett klart svar. (En annan gång ringde hans mamma till mig och frågade)
  • Lilla jag bf 9 9

Jag skulle välja bort

Grindtorp
    Näsbydal
    Storstugan
    Hägernäs det gamla

• Kajee
    Ungen skrev 2007-03-06 23:47:12 följande:
     Hon skulle aldrig mer prata med dig om du inte mutar henne med nåt förstås. Id quot circumiret, circumveniat.
    Jag lägger beslag på hennes dator och sprider ut att hon är kär i Erik... och Niklas... och Calle...
    gryymt
Svar på tråden Täby